Nalorakk - Bear Avatar, 1. boss:
Boj ma 2 fazy:
Prva faza - Human form:
Nahodne charguje.
Mangle - Zvysuje ucinok bleed efektov o 100%.
Druha faza - Bear form:
Dava dva bleed efekty. Silence celemu raidu - trva 4-5 sekund, pricom zrani za 1k damage.
Faza 1 je jednoduchy "tank and spank" ala Attumen v kara. Staci len healit tanka a ludi ktorych chargne.
Faza 2 - druhy tank musi tauntnut bossa. (ten Magnle v Human forme dava asi iba MT a v druhej fazy ak by tankoval clovek s Mangle tak dostava prilis velky dmg) a raid si musi davat pozor na cleave.
Ked sa vrati do human formy, MT si ho znova tauntne, opakovat az kym nepadne.
Po zabiti tohto bossa si mozme vybrat ktoreho z 3 Avatarov pojdeme dalej. Podla casoveho questu je spravne poradie: Bear, Eagle, Dragonhawk, Lynx, Malacrass a nakoniec Zul'Jin.[/u]
Akil'zon - Eagle Avatar, 2. boss:
Priblizne kazdych 60 sekund zacasti "Storm" na nahodneho hraca. Hrac zacne lietat a nad nim sa vytvoria oblaky, kazdy musi bezat pod tohto hraca a nedostane ziadny dmg. Boss toto kuzlo channeluje, takze sa pocas tejto doby na neho mozu ranged utocit, treba len davat pozor na agro (tank sa asi musi tiez schovavat, takze nerobi ziadny threat).
Znova klasicky "tank and spank", len s miernym ozivenim. Pocas channelingu mozu ranged/casteri utocit na orlov ktory poletuju hore (nechapem, uvidime :D) Velmi jednoduchy boj, len treba ocakavat 1-2 wipe kym kazdy pochopi o co ide.
Halazzi - Lynx Avatar, 3. boss:
Tento boss ma velmi malo hp, priblizne 600k. Boss ma dve fazy ktore sa striedaju kazdych 25% (ala Nightbane).
Faza 1 -
Dava docela velke rany a dava abilitku podobnu ako Mother Shahraz v BT (to nam vela hovori :lol: ) = ak zasiahne viac ako 1 osobu, damage ktory dostanu je ovela mensi, ako keby bola zasiahnuta len 1 osoba. Ked ma 75%, prejde do fazy 2.
Faza 2 -
Pocas tejto fazy sa premeni do Shaman formy a spawne Spirit of the Lynx ktory ma cca 200k hp. Dalej zacne hadzat totem: Corrupted Lightning Totem ktory dava chain lighting za 5k, trosku nature resistu sa hodi, ale nieje to podmienka. Posledna abilita ktoru v tejto fazy robi je Flame Shock, ktory striela do nahodneho hraca.
1. Faza je znova "tank and spank". Ked nastane 2. faza, 1 tank ostane tankovat Shamana a druhy si naberie Spirit. Treba zabit Spirit co najrychlejsie a dostat bossa znova do 1. fazy, pretoze silne totemy vyzaduju vela healu - mana fight.
Totemy treba nicit okamzite ako sa spawnu, healeri musia dbat na rychly decurse/cleanse.
Jan'alai - Dragonhawk Avatar, 4. boss:
Jan'alai ma 2 zakladne schopnosti, a na 35% sa vyliahnu vsetky vajicka(vysvetlene nizsie) - po 5 minutach dostane enrage, ktory je vsak zanedbatelny, pretoze mu dmg moc nezvysi.
1 - "Flame breath" typ utoku ktory ma velky dosah, ale maly uhol ucinku, dava 4-5k ludom stojacim za sebou. Je dolezite znizit dmg tym ze sa ludia rozostupia.
2 - Skoro pravidelne(vysvetlene nizsie) teleportne cely raid k sebe, zacasti "flame walls" po vonkajsom okruhu miesta kde je, takze nikto nemoze utiect. Potom zacne spawnovat "casovane bomby" nahodne po celom okoli. Po cca 10 sekundach vybuchnu za 3-5k dmg s dosahom 5y, takze si treba najst bezpecne miesto kde bomba nieje. Tato abilita je nepredvidatelna, pretoze niekedy ju "zabudne" urobit.
Pocas celeho boja privolava 2 "Hatcher"(s malo HP) ktory pribehnu zo stran a zacnu pomahat vajickam vyliahnut sa, z vajicok sa vylahnu Dragonhawks. Treba rychlo zabit 1 Hatcher a potom 2., pricom treba tankovat a zabijat aj dragonhawkov ktorych uz stihol spawnut (druheho treba nechat spawnut aspon 5-7 hawkov, inac bude na 35% wipe - privela hawkov skodi :)). Ked je vyliahnutych dost hawkov, treba zabit Hatchera a dorazit ich. Je to najtazsia cast boja, pretoze treba healit dmg ktory dava boss Fire Breathom + dmg Hatchera + dmg Dragonawkov. Idealne je do grupy, ktora je urcena na zabijanie vajicok, dat aoe healera (CoH priest, resto shaman a pod.). Druha narocna cast je, aby nezacastil Teleport + flame walls v case, ked ziju Hatchers, pretoze sa nebude dat prerusit spawnovanie hawkov a bude wipe.
Dragonhawk dava stackovaci flame buffet ktory zvysuje fire dmg taken, a normalny melee fire utok za cca 1k.
Taktika na tohto bossa je jednoducha: 1) Minimalizovat dmg ktory dostava raid Flame Breathom, rozostupy
2) Ked sa spawnu hatcheri, zabit jedneho, mat pripravenu skupinu ktora zabije dragonhawkov ktorych medzitym spawnol druhy.
3) Zbytocne neumriet na bombu. (dufam ze sa to fakt bude dat prezit a nebude to ako Princ s infernalmi :))
4) Nechat hatcherov postupne vyliahnut TAKMER VSETKY vajicka pred 35% (znie to mozno divne, ale na bossa treba slaby dmg), v opacnom pripade bude raid na 35% zergnuty.
5) Loot
Hex Lord Malacrass, 5. Boss: (nekompletne info)
Na zaciatku ma 4 nahodne addy. Moznosti:
Ogre - Melee add, treba ho oveckovat.
Imp - spamuje Fireball , da sa banishnut alebo rychlo zabit.
Dragonkin - Flamebreath & Thunderclap, druid ho moze uspat, ale doporucuje sa ho co najrychlejsie nuknut.
Undead - melee a instant kuzla, treba dat shackle.
Blood Elf - Healuje. Treba prerusovat healy a rychlo ho zabit.
Serpent - Posion bolty. da sa uspat druidom, ale rovnako ako pri dragonkinovi sa doporucuje rychlo zabit.
Raid by mal zabit 1 alebo 2 addov a potom sa zamerat na bossa.
Malacrass:
Dava dotku ktora trva 15 sec a dava 300-400dmg kazdy tick.
Pocas boja si vyberie nahodneho hraca a zacasti na neho Soul Drain ,cim nadobudne 2-3 ability danej classy ktorej bol hrac. Tieto ability bude pouzivat az do dalsieho Soul Drainu.
Kazdu minutu z kazdeho hraca vysaje 1% (asi vsetky staty) a prida ich sebe, cize kazdu minutu mu pribudne +10% dmg.
Tank and spank, treba sa prisposobovat novym abilitam ktore nadobuda.
Zoznam Soul Drainov:
Druid- Thorns & Lifebloom (velmi velky heal)
Hunter- Pasce
Mage- Frost Nova & Firebolt/Frostbolt
Paladin- Consecrate & Holy Light
Priest- Heal & Mind Control.
Rogue- Slice and Dice & Blind.
Shaman- Fire Nova Totem & Healing Wave
Warlock- (momentalne nezname)
Warrior- Whirlwind & Spell reflect.
Zul'jin - The Final Boss:
Pri kazdej zmene fazy si resetne aggro, ked sa zmeni na orla, netreba sa bat o aggro(vysvetlene nizsie). Fazu meni kazdych 20%, takze boj ma 5 faz.
Faza 1:
Treba davat pozor na Whirlwhind (melee). Dava debuff podobny ako druhy boss Slave Pens - najskor prudky dmg a potom dotka ktora trva az kym hrac nieje vyhealovany na max. Udajne dava 2500-3000 damage, takze by nemal byt problem.
Faza 2:
Chvilu po tom ako zacne 2. faza dostane kazdy debuff Paralysis. Healeri (neviem co to je za druh debuffu, takze ani ktora classa si to vie sama dispellnut) ju musia dispellnut z tanka a zo seba, ak je cas tak z ostatnych healerov , DPS nemusia byt dispellnuty. Po 5 sekundach, kazdy s debuffom dostane stun a a mensi dmg, treba vyclenit healera ktory do dalsieho debuffu vyheali ludi, najlepsie druid.
Faza 3:
Treba sa drzat daleko od tornad ktore sa spawnuju a pohybuju po miestnosti. Davaju Knockback a 1k dmg. Kazdy caster (vratane healerov!) dostane 1250 dmg ked dokonci cast. Klucove v tejto fazy je vyhybat sa tornadam a ostat nazive. Heal over time kuzla tento boj vyrazne zjednodusuju. Melee musi bossa co najrychlejsie dostat bossa do dalsej fazy, pretoze nemaju ziadnu penaltu za dmg ktory robia.
Faza 4:
Lynx form - dava docela slaby melee dmg . Zameruje sa na nahodneho hraca a utoci na neho. Intervene cca 10 sekund pred koncom fazy moze pomoct umierajucim clothakom. Este robi slabsiu verziu whirlwindu podobnu ako posledny boss Shattered Halls. Osoba, na ktoru sa zameriava, dostane debuff ktory zvysuje dmg taken.
Faza 5:
Na nahodnych ludi zosle luc/paprsek ohna, ktory sposobi instant dmg a prida dotku, ktora ticka az kym hrac nezomrie alebo nieje vyhealeny do plna. Je to jednoducha faza, treba sa vyhybat void zonam.