Bude tvárou charitatívnej kampane značky Gucci!
Mladá speváčka z Barbadosu sa stane reprezentantkou kampane, ktorú módna značka Gucci pripravila na zviditeľnenie svojho spoločného projektu s organizáciou Unicef.Jeden z velikánov vo svete módy uvedie v rámci kampane s názvom "Tatoo Heart" na trh špeciálnu limitovanú edíciu produktov. Výťažok z ich predaja poputuje na účet Detského fondu OSN - Unicef.
Hlavná dizajnérka značky Gucci, Frida Giannini 20-ročnú hviezdu urban popu oslovila na spoluprácu po tom, ako ju začiatkom roka videla na jednej z charitatívnych akcií Unicefu, a okamžite jej ponúkla možnosť stať sa tvárou kampane "Tatoo Heart".
Rihanna Gucci poskytne Unicefu 25% financií z predaja svojej špeciálnej edície produktov. Získané finančné prostriedky budú použité na posilnenie zabezpečenia detských práv. Rihanna Rihanna nemá od charity ďaleko, už v roku 2006 založila vlastnú nadáciu The Believe Foundation, ktorá sa tiež zameriava na pomoc deťom v chudobných krajinách, najmä v latinsko-amerických krajinách.
Rihanna Spolupráca s Gucci by mohla speváčke priniesť dôležité informácie zo sveta módy, ktoré sa jej nepochybne zídu. Rihanna totiž v najbližšom období plánuje rozbehnúť aj svoju vlastnú módnu značku.