Choď na obsah Choď na menu
 


ZMLUVA

8. 11. 2020

ZMLUVA O DIELO č.      /2020 dod.

uzatvorená podľa §536 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení

(ďalej len zmluva)

 

I.

ZMLUVNÉ STRANY

 

Objednávateľ:           Spoločenstvo vlastníkov bytov„SVB Osloboditeľov 74,76,78“   (ďalej len objednávateľ)

Sídlo:                          M.R. Štefánika 78,  036 01  Martin

IČO:                           36 141 542

zastúpený:                  Ing. Rudolf Maslík, predseda SVB

 

 

Zhotoviteľ:                APL ELEKTROTECHNIK s.r.o. (ďalej len zhotoviteľ)

Sídlo:                          Folkušová 52, 038 42

IČO:                           44 835 663

DIČ:                           2022843614

IČ DPH:                     SK 2022843614

Bankové spojenie:      Slovenská sporiteľňa a.s., pobočka Martin

Číslo účtu:                  SK62 XX

Reg. :                          Okresný súd Žilina, Obchodný register, oddiel Sro,č.vložky 51486/L

Zastúpený:                  Lehotzký Aurel – konateľ spoločnosti

                                   Lehotzký Pavol Ing. – konateľ spoločnosti

 

 

 

II.

PREDMET ZMLUVY

 

Predmetom zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je oprava spoločných el. rozvodov podľa projektu Ing. Michal Okál číslo 3220 z 04.2020 v bytovom dome ul. M.R Štefánika 74, 76, 78 Martin podľa predloženej projektovej dokumentácie a vyplneného výkazu výmer APL ELEKTROTECHNIK s.r.o. (11 338,61€).

 Ďalej zhotoviteľ odstráni všetky zistené závady uvedené v správe o odbornej prehliadke ( H1 až H12 zo dňa 29.5.2019 (elektrotechnik – špecialista Ján Krok) vrátane odstránenia prebytočných vypínačov, vedení , svetiel a podobne.

Ďalej  budú vykonané práce „za elektromerom“ z ponuky APL ELEKTROTECHNIK s.r.o.. zo dňa 29.6.2020 (1 310,50€).

 

III.

DOBA PLNENIA

 

1. Termín zahájenia prác:   01.09.2020

2. Termín ukončenia prác:  30.09.2020

 

IV.

CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu článku II. tejto zmluvy konečnú cenu vo výške 12 649,11 € (slovom dvanásťtisíc šesťstoštyridsaťdeväť a 11/100 €). Cena je vrátane 20% DPH za materiál.

 

2. Prípadné práce naviac vrátane použitého materiálu, budú vykonané až po predchádzajúcom písomnom odsúhlasení obidvoma zmluvnými stranami v dodatkoch k tejto zmluve a za ceny v nich dohodnutých.

3. Zvýšenie alebo zníženie stanovenej odmeny je možné len s písomným súhlasom oboch zmluvných strán

4. Zhotoviteľ vyúčtuje objednávateľovi len skutočne vykonané práce a materiál.

5. Zhotoviteľ vystaví objednávateľovi faktúru až po ukončení a odovzdaní diela. Súčasťou celkovej faktúry je dodací list so súpisom vykonaných prác a použitého materiálu. Splatnosť vystavených faktúr je 21 dní od ich prevzatia objednávateľom.

6. Objednávateľ nepredpokladá navýšenie konečnej ceny.

 

V.

POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

 

1. Objednávateľ sa zaväzuje sprístupniť zhotoviteľovi priestory potrebné k vykonaniu diela a je povinný poskytnúť mu nevyhnutnú súčinnosť.

2. Objednávateľ sa zaväzuje plniť podmienky uvedené v článku IV. tejto zmluvy.

3. Zhotoviteľ vyhlasuje, že má  osvedčenie, prípadne oprávnenie na vykonávanie prác v rozsahu článku II. tejto zmluvy o dielo. Akékoľvek zmeny vplývajúce na plnenie predmetu zmluvy oznámi včas objednávateľovi.

4. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia svojich pracovníkov pri vykonaní predmetu tejto zmluvy a je povinný na vlastné náklady obstarať si a v potrebnom rozsahu používať osobné ochranné prostriedky.

5. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že akúkoľvek ním spôsobenú alebo zapríčinenú škodu pri realizácii diela odstráni tak, že na vlastné náklady uvedie poškodenú časť diela do pôvodného stavu.

6. Dielo má vady, ak vykonanie diela nezodpovedá výsledku určenému v zmluve.

7. Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi doklady, ktoré sa vzťahujú k odovzdávanému dielu a ktoré sú potrebné na jeho užívanie.

8. Zmluvné strany sa zaväzujú, že obchodné a technické informácie, ktoré im boli zverené zmluvným partnerom, nesprístupnia tretím osobám bez jeho písomného súhlasu, a tieto informácie nepoužijú pre iné účely, ako na plnenie podmienok tejto zmluvy.

 

VIII.

ODOVZDANIE A PREBRANIE DIELA

 

1. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu plnenia predmetu diela na určitom stupni jeho vykonávania zhotoviteľom.

2. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi hotové dielo najneskôr k termínu ukončenia prác, t.j. 30.09.2020.

3. Objednávateľ je povinný predmet diela prezrieť alebo zariadiť jeho prehliadku podľa možnosti čo najskôr po odovzdaní predmetu diela.

IX.

ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY

 

  1. Trvanie záruky zhotoviteľa na predmet zmluvy je 24 mesiacov. Záruka začína plynúť odovzdaním diela.
  2. Zárukou za akosť tovaru preberá zhotoviteľ písomne záväzok, že dodané dielo bude po určitú dobu spôsobilé na použitie na dohodnutý, inak na obvyklý účel alebo že si zachová dohodnuté, inak obvyklé vlastnosti. Za vady diela, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, zodpovedá zhotoviteľ v rozsahu tejto záruky.
  3. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadné reklamácie a chyby diela uplatní u zhotoviteľa bezodkladne po ich zistení.

4. Zhotoviteľ je povinný na výzvu objednávateľa alebo užívateľa diela, na ktorom zhotoviteľ vykonal práce na predmete zmluvy podľa článku II. tejto zmluvy v čo najkratšom čase odstrániť poruchy alebo nedostatky, ktoré sa v priebehu záručnej doby na diele prejavili.

 Poruchu dodávky elektriny do bytu odstráni do 12 hodín. Všetky vzniknuté poruchy alebo nedostatky zhotoviteľ odstráni včas.

5. Zhotoviteľ nezodpovedá za chyby diela vzniknuté v dôsledku neodborného zásahu tretej osoby alebo neodborného prevádzkovania diela po jeho bezchybnom odovzdaní. Zhotoviteľ nezodpovedá ani za nedostatky na predmete diela spôsobené vyššou mocou.

 

 

VI.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 

1. Záväzkové vzťahy v tejto zmluve, ako aj vzťahy neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení a ďalšími súvisiacimi právnymi predpismi.

2. Všetky podmienky tejto zmluvy sú zmluvné strany povinné plniť podľa ich najlepšieho vedomia a v maximálnej úplnosti.

3. Zmeny a dodatky tejto zmluvy musia byť vykonané formou písomného dodatku k zmluve a musia byť podpísané oboma zmluvnými stranami.

4. Zmluva je vyhotovená v troch rovnopisoch, pre zhotoviteľa raz a objednávateľa dva krát.

5. Zmluva nadobúda účinnosť dátumom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami.

6. Objednávateľ môže vypovedať zmluvu zhotoviteľovi pri porušení ustanovení tejto zmluvy.

7. Zmluvu je možné vypovedať písomne ktoroukoľvek zo zmluvných strán. Výpovedná lehota je jeden týždeň a začína plynúť prvým dňom, v ktorom bola druhej strane doručená.

8. Zmluvné strany sa dohodli, že prípadné rozpory budú riešiť prednostne zmierom.

9. Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu prečítali a že táto zmluva nebola uzavretá v tiesni ani za inak jednostranne nevýhodných podmienok, jej obsahu porozumeli a prehlasujú, že ich prejavy vôle sú slobodné, vážne, zrozumiteľné a určité, čo svojimi podpismi potvrdzujú.

 

 

V Martine, ................2020

 

 

 

Ing. Lehotzký Pavol                                                             Ing. Rudolf Maslík

___________________________                                          ____________________________

                zhotoviteľ                                                                                                                 objednávateľ

za APL ELEKTROTECHNIK s.r.o.                                               predseda SVB

 

 

 

 

Príloha:

  1. Výkaz výmer – Oprava spoločných el. rozvodov od APL elektrotechnik s.r.o.
  2. Kópia osvedčenia, prípadne oprávnenia na vykonávanie prác v zmysle Zmluvy o dielo.
  3. Projekt Oprava spoločných rozvodov zákazkové číslo 3220 z 04.2020
  4. Rozšírenie ponuky APL elektrotechnik s.r.o. z 29.6.2020