Markus Persson
Markus Persson história:
01.06.2009. Štokholm. Markus Persson ukončí svoju prácu v zavedenej hry vývojár vytvoriť svoju vlastnú hru. Nezamestnaní, ale nadšený, Markus hľadal inšpiráciu, a to prišlo z indie blogu vývoj hier, Tigsource. Vďaka zdroju, muž asi viete, ako "Notch" skončil hrať Zachtronic Industries Infiniminer: inovatívny indie, ktorý za úlohu hráča zberom zdroja pri rezaní do náhodne generované krajiny. Bola to jednoduchá hra, vo svojom srdci, ale Markus uvedomil potenciál pre niečo veľké. Začal pracovať na novom projekte, niekoľko týždňov po vysadení Infiniminer.
Hoci MARKUŠOVA pôvodná myšlienka nebola tak plne vybavený ako Minecraft budete hrať dnes, bol "jaskyne Game" vytvorené z rovnakého DNA. Bola to hra o umiestnení a lámanie blokov v 3D svete. Hlavnou motiváciou bolo vytvoriť zážitok, kde každý jednotlivý prvok cítil zábava. Hra, ktorá by mohla byť aj prístupné a naliehavý.Ďalším krokom bolo zahŕňajú režim pre viacerých hráčov, aby hráči mohli kopať spoločne, potom "prežitie", aby sa svet cíti nebezpečné. Veci začali stupňovať. Zmienka na oficiálnych Team Fortress 2 blogu a PC Gamer rozhovore na 29 júli 2010 predstavila Minecraft širšiemu publiku. Vlak Minecraft sa zrýchľoval.
Ale možno to zbieralo príliš veľa tempo. 18. septembra 2010 webserver Minecraft zhavaroval obyčajnému počet hráčov podpísali. Markus urobil hry zadarmo kompenzovať, čo spôsobuje ešte ďalší nárast počtu stiahnutí. A veci sa ešte len začínajú. Video predvádza jedného muža odhodlanie vytvoriť repliku 01:01 z hviezdnej lode Enterprise sa šíril, chrliť až YouTube názory. Minecraft bol čím ďalej ťažšie ignorovať. A prečo by ste mali chcieť?
Potom prišla 16-bitový počítač, pobádať Markus ventilovať svoje vzrušenie cez jeho teraz notoricky známy zdroj Twitter: "Videl som ALU a ja som sa pocikala," napísal. "Vážne, ja mám hadicu a ja som sa pocikala. Se čúrať." RMS Titanic, sobáša od developera Bioware a strašidelne presná reprezentácia Rapture Bioshock je všetko vyklopil: Minecraft potenciál bol realizovaný jeho spoločenstvo reklám. YouTube dala ľahko oceniť, aj keď ani vlastne nie je hrou.Markus začal pracovať na aktualizáciu Halloween, ktorý priniesol kus nových blokov do hry, vrátane tekvica, ryby a pracovné hodiny. Ale len desať dní pred vydaním, nespokojní používatelia začala 85000 roboty na Minecraft servery, rozbije to znova. Aj napriek nepríjemnosti, aktualizácie Halloween zahájená 30. októbra, prináša možnosť vytvoriť portál do podsvetia: Minecraft je ohnivé peklo vládne horiacich zvierat a preliata láva.
Na 20 decembri 2010 bolo oznámené, že Minecraft oficiálne v beta verzii. Noteblocks boli zavedené, umožňujúci hráčom vytvoriť hudbu v Minecraft a iskrenie celú novú generáciu videa Minecraft: hudobná paródia.
Čoskoro potom, ocenenie začali valiť dovnútra indie hra roka ocenenie od IndieDB a mnoho ocenení z GDC. Vo februári 2011 dostal predstavil lôžok. Minecraft je centrálna hrdina, Steve, pomenovaný Markus z rozmaru v rozhovore, začal užiť si zaslúženú snooze (aj keď on držal jeho oblečenie a prespal listov).
V júni bol prepustený neodpúšťa Adventure aktualizácie. Zaviedla hlad meter, pokročilé bojové mechaniky a desivé Endermen. Minecraft dostal portovaný na menšie, open-sourcier Android zariadeniami v októbri, a uhladenejší, drahšie, iOS tie v novembri. Ľudia začali stavať veci na lietadlá, vlaky a automobily.Minecraft bol oficiálne prepustený 18. novembra 2011 v MineCon Keynote. Bolo epos.
19. novembra 2011 Jens Bergensten, ktorý môžete poznať ako Jeb prevzal tvorivú kontrolu, takže Minecraft Markus mohol sústrediť na svoj nový projekt, 0x10c. Boli spolu pracujú už viac ako rok, takže Markus nebola znepokojená odovzdanie oťaží. Jeb bol pod kontrolou, pretože aktualizáciu Minecraft sa týždenných ukážok. Skrotiteľný zvieratá, mapy, piesty, slonia NPC a koniec nasleduje. A to sa stále vyvíja.
Minecraft Xbox 360 vydanie sa uskutočnilo v máji 2012 dáva konzolu hráčom príležitosť zažiť Minecraft pre seba. Rozbila viac záznamov, predaj neuveriteľných štyri milióny kópií za púhych päť mesiacov. 4J Studios sú zodpovedné za prístav, a venujú svoj čas vytvoriť čo najviac plne vybavený zážitok je to možné. Môžete sledovať aktualizácie na všetky formy Minecraft tým, že nasleduje tím na Twitteri, alebo kontrolou mojang.com, kde sme pravidelne post o nedávnych udalostiach.
Zvyšok je v budúcnosti! A je tu oveľa viac.