E36 Špecialne modely
Tam bolo šesť špeciálne vydanie modely E36 M3 vyrábané: M3 Euro-Spec (kanadské vydanie), M3 LTW, M3 GT, M3 GT-R, M3-R, a Imola individuálne (často odvolával sa na ako GT2) (posledný E36s)
Tam bol tiež M3 Anniversary Edition vyrábané iba v roku 1999 v Austrálii. To bol posledným rokom výroby pre E36, iba 50 kupé a 70 convertibles kladené. Navyše, "BMW Individual" boli schopní vlastný dizajn M3 konkrétne farebnou kožou, woodgrain a ďalších individuálnych možností, vrátane leštených kolies z ľahkých zliatin horčíka z výročia vydania. Convertibles chýbali športové sedadlá nájdené v kupé, ale udržal všetky ostatné funkcie.
M3 Euro-Spec (kanadské vydanie)
V roku 1994 dohôd existovali medzi Kanadou a niekoľko krajín v Európe, ktorá umožnila akékoľvek auto povolené v jednej zúčastnenej krajiny do legálne predávať v niektorom z ostatných. Hoci BMW sa predstavila ďalšiu generáciu E36 M3 v Európe v roku 1992, spoločnosť cítil, že produkčná verzia bude musieť byť cena oveľa vyššia pre export do Severnej Ameriky, ako na trhu by umožnila. Zatiaľ čo inžinieri pracovali na menej drahé North americkej verzii E36 M3, BMW Kanada chytil okno príležitosti: 45 číslované európska špecifikácia M3 kupé bola špeciálne vyrobené a dovezené do Kanady.
Dokonca so základnou cenou 59.900 dolárov (vysoké čiastky za deň, za predpokladu, že štandardné vybavenie zoznam neobsahoval kované ľahké kolesá, klimatizácia, strešné okno, alebo dokonca metalíza), boli všetky 45 vozov hovorený v 3 dní. Na rozdiel od iných špeciálnych verzií E36 M3, kupci boli voľní si vybrať nejaké farby a možnosti, ktoré oni chceli na ich autách. Autá všetci prišli vybavený 286 PS (210 kW, 282 koní) 3,0 L inline 6-valcový motor, ventiloval brzdy s plávajúcimi rotormi, skla svetlometov a iné európske normy zariadenia. Oni boli pôvodne dodané Toronto, potom dopravil po celej krajine, aby predajniach, kde bolo nariadené, že.
Kanada by nevidela ďalšie E36 M3 pre predaj až o dva roky neskôr, keď BMW nakoniec robil americkej verzie 1997 M3 sú k dispozícii na predaj. Štyridsať päť Euro-Spec kanadskej Edition vozy boli postavené, z ktorých každé má číslované rytou plaketu v oboch schránkou v prístrojovej doske a koženou brašňou, ktorá drží manuály vlastníkov. Iba Australian M3-R bol postavený v nižších číslach.
M3 Ľahký (LTW) (E36)
Začínať s prvými E36 dodaných M3, BMW pretekári začali tlačiť na BMW pre homologačné verziu, s ktorou bude súťažiť s Porsche 911s v športovej automobilové preteky. Homologizácia verzia je vozidlo so špeciálnymi úpravami z továrne, ktoré sú povolené v pretekoch ako autá "výrobu", ak dosť autá sú vyrobené a predané.
V roku 1995, BMW ochabol a ponúkol M3 LTW. Medzi hlavné zmeny k autu bolo znížiť váhu pre pretekanie. Autá prišla bez rádia (aj keď reproduktory boli inštalované a auto s káblom pre rádio), klimatizácia (neskôr ponúkol ako predajca nainštalovaných doplnkov), kožené čalúnenie sedadiel, Sada náradia, alebo strešným oknom. Dvere majú hliníkové kože. Neexistuje underhood izolácie deka a kmeň má iba koberec na podlahe. Pod telo a izolácia je tenšia a tam je špeciálny koberce znížiť váhu. Celkovo zmeny pridané do 200 -300 libier menej, než štandardné M3.
Motory boli špeciálne vybrané z montážnej linky pre najvyšší výkon. ECU mala maximálna rýchlosť obmedzovača odstrániť. Autá tiež prišiel s 3,23 zadnej nápravy pomere oproti štandardnej 3,15 z roku 1995 m3s. Vozne boli vybavené športové zavesenie s tuhšími pružinami a otrasy.
Cosmetically M3 LTW prišiel len v Alpine White s obtlačky Motorsports vlajky na ľavej prednej a pravej zadnej rohy vozidla. K dispozícii je agresívne krídlo na veka batožinového priestoru. Tam bol nejaký z uhlíkových vlákien čalúnenia interiéru a odznaky (bočné lišty a pomlčka) hovoria "BMW Motorsport International." Sedadlo tkanina je čierna s červeným vzorom.
Po dokončení oni boli poslaní k Prototype Technology Group (PTG) Racing vo Virgínii pre finálnu prípravu, ktorý zahŕňal predné a zadné obtlačky Motorsport vlajky, a "kufra sadu." V kufri bola iná olejová vaňa so špeciálnym olejovým čerpadlom, dlhšiu mierku oleja trubice, predná rozperná tyč, spodnú x rovnátka, dištančné bloky na zvýšenie zadné krídlo, a nastaviteľnou prednou splitter. Olejové čerpadlo bolo vlastne dve čerpadlá, jedno pre kŕmenie olej do motora ako normálne, druhý kŕmené z druhej vyzdvihnúť v prednej časti panvy a pumpoval olej späť do vane, aby sa zabránilo hromadeniu oleja v plytkej oblasti z olejovej vane. Každý nový majiteľ dostal 1 stránku právny dokument podpísať o tom, že akákoľvek montáž trupu položiek neplatná nové auto záruku. Neskoršie autá neprišiel s "kufra zostavy" v kufri, ale s formou, ktorá nemá vlastníka objednať tovar za žiadnu cenu.
Unikátny kované 17-palcové kolesá z ľahkých zliatin, 7 1 / 2 palca široké v prednej a 8 1 / 2 palca široké na zadnej, osadené rovnako veľké 235/40-17 pneumatiky vpredu a vzadu boli ďalšie rozdiel od štandardného 17 × 7 1 / 2 -palcové kolesá z liatiny montovať 235/40-17 pneumatík na štandardnej M3. [ 13 ]
Hoci BMW sľúbil postaviť približne 100, BMW nikdy prepustený počet LTWs M3 postavených, a to z dôvodu osobitnej montážnej linky, môže do dnešného dňa nie je známy. Avšak, nadšenci teraz verí, že existujú približne 125 vstavaný, s nejakým 116 predaných verejnosti.
Prvé dva vozne, ktoré boli použité ako tlačové auta, nie sú technicky M3 LTWs, zatiaľ čo oni boli pravidelné výrobné M3s že PTG z podobné vo vzhľade k ne-predsa-postavené LTW. Po tlačovej ciel, boli tieto dve vozidlá priviedol späť do PTG stajne.