B AKO ...BERSHKA
Bratislavský Aupark vo všetkých ohľadoch predstavuje mekku slovenských nákupných maniakov. Nájdete tam obrovské množstvo módnych obchodov a značiek. No len niekoľko je takých, ktoré si počas svojej existencie dokázali nielen vydobyť postavenie na trhu, ale aj obdiv zákazníkov a vytvoriť vlastný, nezameniteľný štýl. Bershka je jedným z nich.
Značku Bershka netreba zaiste nikomu predstavovať. Bola založená v Španielsku v roku 1998, čiže sa zaraďuje k mladým módnym značkám, svojou filozofiou orientovaným na mladých ľudí. Najviac obchodov dodnes má v domovskom španielsku, no značne rozšírená je aj v ostatných krajinách (hlavne západnej) Európy a sveta. Na Slovensku je jediným obchodom Bershka práve pobočka v bratislavskom Auparku.
Čo však spôsobuje, že je Bershka tak obľúbená? Ako je možné, že za 13 rokov svojej existencie si jej oblečenie našlo milióny priaznivcov po celom svete? Hlavným dôvodom je originálny štýl a nekonvenčné poňatie jej odevov. Oblečenie Bershka v sebe spája dve zdanlivo nekombinovateľné stránky: krásu a pohodlnosť. V oblasti konfekcie patria odevy tejto značky k tomu najlepšiemu, čo v našich končinách nájdete, no zároveň sú veľmi pohodlné a nositeľné. Mladistvé strihy, extravagantné farebné kombinácie a nespútanosť, typická pre mladú generáciu, sú základnými poznávacími znakmi „bershka módy“. V tomto duchu sa nesú aj jej najnovšie lookbooky, plné energie, kontrastných materiálov a zaujímavých detailov.