Spustenie znak alebo hrať zasadnutí
Rovnako ako u iných MMORPG, hráči ovládanie postavy (označované tiež ako toon) v rámci herného sveta vo tretine-alebo first-person pohľad, skúmanie krajiny, boje rôznych príšer, dokončenie questov a interakciu s non-charaktermi hráča ( NPC) alebo iných hráčov. Tiež podobná ako u iných MMORPG, World of Warcraft vyžaduje, aby hráč platiť za predplatné, a to buď tým, že kúpi predplatené herné karty pre vybrané množstvo hracej doby, alebo pomocou kreditnej alebo debetnej kartou platiť pravidelne .
Ak chcete vstúpiť do hry, hráč musí vybrať oblasť-niekedy označuje ako server. Každá oblasť sa chová ako individuálne kópie herného sveta, a spadá do jednej zo štyroch kategórií. Ríša sú buď hráč proti hráčovi (PvP), kde otvorené boje medzi hráčmi je viac obyčajný, alebo hráč proti prostrediu (PvE), kde je viac zameraná na hry porážať netvormi a dokončenie questov. Roleplay (RP) a hranie rolí-PvP (RP-PVP) varianty ako primárny sféry typy sú tiež k dispozícii. Ríša sú tiež roztriedené podľa jazyka, s v-herné podporu v jazyku k dispozícii.Hráči môžu vytvárať nové postavy na všetkých oblastí, a to je tiež možné sa pohybovať už nadviazaných charakterov medzi ríšou za poplatok.
Ak chcete vytvoriť nový charakter, v súlade s dejom predchádzajúcich sérií hier Warcraft, hráči musia vybrať medzi znepriatelené frakcie Aliancie alebo Hordy. Znakov z opozičných frakcií môžu vykonávať základné komunikáciu, ale len členmi rovnakej frakcie môžu hovoriť, mail, skupina a zdieľať cechy. Hráč si zvolí nové postavy preteky, ako je Orc alebo Troll pre Hordu alebo ľudia, alebo trpaslíci pre Alianciu. Hráči musia tiež vybrať triedu pre charakter, s možnosťami, ako sú bojovníci mágovia a kňazi k dispozícii.Všetky triedy, okrem špeciálnych "tried Hero", sú obmedzené na konkrétne preteky.
Prebiehajúce herné
Ako znaky sa viac rozvinuté, získajú rôzne schopnosti a zručnosti, ktoré vyžadujú, aby hráč ďalej definovať schopnosti, ktoré charakter . Profesia, ako je krajčírstvo, kováčstvo a baníctvo sa dá naučiť. Tri sekundárne zručnosti, varenie, rybárčenie, a najprv-pomoc, môže byť tiež učil znakov. Znaky môžu tiež formulár a pripojiť sa cechy, čo znakov v rámci cechu prístup do guild chatu kanál, cech názov a voliteľne umožňuje ďalšie funkcie, vrátane cech vestou, cechový banka, a poplatky.
Veľa z World of Warcraft hrať zahŕňa "pátrajúce". Tieto výpravy, tiež volal "úlohy" alebo "misie", sú obvykle k dispozícii od NPC. Questy zvyčajne odmení hráča s nejakou kombináciou skúsenostné body, predmety, a in-herné peniaze. Questy tiež umožňujú znakov získať prístup k nové zručnosti a schopnosti, a preskúmať nové oblasti.To je tiež cez hľadanie, že veľa z hry Príbeh je vyrozprávaný, a to ako prostredníctvom hľadanie textu a prostredníctvom skriptov akcií NPC. Quests sú spojené spoločnou témou, každý po sebe idúcich hľadaní spustil dokončenie predchádzajúceho, tvoriť hľadanie reťazca. Questy bežne zahŕňajú zabíjanie počet stvorenia, stretnutí určitého počtu zdrojov, nájsť ťažké nájsť objekt, hovoriť s rôznymi NPC, ktorí navštevujú konkrétnej lokality, interakciu s objektmi vo svete, alebo poskytovanie položky z jedného miesta na druhé.
Zatiaľ čo znak možno hrať na svoje vlastné, môžu hráči aj skupiny s ostatnými, riešiť náročnejšie obsah. Väčšina koniec hry-úlohy sú koncipované tak, aby mohli byť prekonané len kým v skupine. Týmto spôsobom sa charakter triedy používané v špecifických úlohách v rámci skupiny.World of Warcraft používa "oprel bonus" systému, zvýšenie miery, že znak môže získavať skúsenosti body potom, čo hráč strávil čas od hru. Ak postava zomrie, stáva sa duch-či pramienok za Night Elf znaky-na neďalekom cintoríne. Znaky môžu byť vzkriesený iné znaky, ktoré majú schopnosť, alebo môže vzkriesiť seba-pohybom z cintorína do miesta, kde zomrel. Ak postava zomrie, zariadenia charakterom degradujú, požadujúce-herné peniaze a špecialista NPC opraviť. Položky, ktoré majú silne degradované stalo nepoužiteľným, kým nebudú opravené. Ak umiestnenie charakteru telo je nedostupný, môžu využiť špeciálnu "duch liečiteľa" NPC vzkriesiť na cintoríne. Keď sa duch liečiteľa oživia postavu, položky vybavená charakter v tej dobe sa ďalej rozpadajú, a charakter je výrazne oslabená tým, čo je v-hra s názvom "vzkriesenie choroby", až desať minút, v závislosti na úrovni postavy. Tento "vzkriesenie choroba" nenastane a položka rozkladu je menej závažná, ak charakter oživuje tým, že lokalizuje svoje telo, alebo je vzkriesil iný hráč pomocou špeciálnych predmetov alebo kúzla.
World of Warcraft obsahuje rad mechanizmov pre hru PvP. Hráči na PvE serveroch môže rozhodnúť, že "vlajka" samy o sebe, takže sa napadnuteľné hráčom z opačného frakcie.V závislosti od spôsobu oblasti, PvP boje medzi členmi opozičných frakcií je možné takmer kedykoľvek, alebo umiestnenie v Hra slovo - s jedinou výnimkou počiatočné zóny, kde musí PvP "vlajkou" byť povolený hráčov, ktorí chcú bojovať proti hráčom z opačnej frakcie. PvE (tzv. normálna alebo RP) servery, naopak, aby si hráč vybrať, či chcete podieľať sa na boji proti ostatným hráčom. Na oboch typy serverov, tam sú zvláštne oblastí sveta, kde voľný-pre-všetky boji je dovolené. Bojisko, napríklad, sú podobné dungeonov: iba stanovený počet znakov, môžete zadať jednu bojisko, ale ďalšie kópie bojisko možné umiestniť ďalšie hráča Každý má bojisko stanoveného cieľa, ako je snímanie. vlajky alebo porážať súpera všeobecne, ktoré je potrebné uskutočniť za účelom vyhrať bojisko. Súťažiť v bojisko odmeny charakteru s žetóny a honor body, ktoré môžu byť použité na nákup obrnených jednotiek, zbrane a ďalšie všeobecné predmety, ktoré môžu pomôcť v mnohých oblastiach hráča z hry. Víťazi získať viac žetónov ako česť a porazení. Avšak, môžete tiež získať česť, keď vám alebo blízkej spoluhráča zabiť hráčov v bojové pole.
Nastavenie
World of Warcraft akcií titulu Warcraft s Warcraft série real-time hry stratégie, sa odohráva v tej sérii 'sveta Azeroth, a má podobné umelecký smer.World of Warcraft obsahuje tradičné fantasy prvky, ako sú gryphons, draci , a elfovia, para-poháňal automaty a extrémnej inžinierstva typické steampunk, zombie, upíri a ďalšie nemŕtvych typické hrôzy;. rovnako ako cestovanie v čase, kozmické lode, a cudzie svety typické sci-fi [pochvalné zmienka potrebovala]
World of Warcraft sa odohráva v 3D zobrazení sveta Warcraftu, že hráči môžu komunikovať s prostredníctvom svojich postáv. Herný svet spočiatku pozostávala z dvoch kontinentov v Azerothu: Kalimdoru a Eastern Kingdoms. Dva samostatné rozšírenie neskôr pridal do hry hrateľné oblasti ríše Outlandu a kontinent Northrend. Ako hráč skúma nové lokality, rôzne spôsoby a prostriedky k doprave sa stanú dostupnými. Hráči môžu prístup k "letu majstri" v novo objavených lokalitách, aby pozrite sa na predtým objavenej lokality v iných častiach sveta . Hráči môžu tiež používať lode, vzducholode, alebo portály presunúť z jedného kontinentu na druhý. Aj keď herný svet zostáva relatívne podobný zo dňa na deň, sezónne akcie odrážať skutočný svet udalosti-ako Halloween, Vianoce, Detský týždeň, Veľká noc a letný slnovrat-boli zastúpené v hernom svete. Lokality majú tiež premenlivé počasie, vrátane, okrem iného, dážď, sneh, a prašné búrky .
Počet zariadení sú k dispozícii pre znaky, zatiaľ čo v mestách a obciach. V každom hlavnom meste, môže znakov prístup bánk na uloženie predmetov, ako poklad, alebo vytvorené položky. Každá postava má prístup k osobným bankovým úložisko s možnosťou dokúpiť ďalší úložný priestor za použitia in-hra zlata. Ďalej, cechových banky sú k dispozícii na použitie členmi cechu s obmedzením v nastavení cechu vodca . Aukčný domy sú tiež k dispozícii pre hráčov k nákupu a predaji tovaru s ostatnými podobne ako on-line aukčnej stránky, ako je eBay.Hráči môžu tiež využiť e-mailových schránok, ktoré možno nájsť v takmer každom meste. Schránky sú používané zbierať body vyhral v aukcii, a odosielať správy, položky a In-game peniaze na iné znaky.
Niektoré z problémov, vo World of Warcraft, aby hráči, zoskupujú sa do ich dokončenia. Tieto sa zvyčajne konajú v žalároch-tiež známy ako "inštancia"-že skupina znakov môže vstúpiť spoločne. Termín "inštancia" príde z každej skupiny alebo osoba, ktorá má samostatnú kópiu, alebo napríklad z väzenia, doplnený ich vlastné nepriateľov poraziť a ich vlastné poklad alebo odmeny.To umožňuje skupine preskúmať oblasti, a plniť úlohy bez ďalších rušivých. Žalára sú rozložené na hernom svete a sú určené pre rôzne charaktery progresie. Typický dungeon umožní až päť znakov, vstúpiť ako súčasť skupiny. Niektoré dungeony potrebujú viac hráčov, aby sa zoskupili a tvoria "nájazd", až na štyridsať hráčov čeliť niektorým z najťažších úloh.Rovnako ako hladomorňa-založené nájazd problémy, niekoľko tvorov existujú v normálnom hernom prostredí, ktoré sú určené pre nájazdy do útoku.