Takže poďme na vec:
V prvom rade chcem upozorniť ,že je to o TRÉNINGU a nie o návode. Návod Vám ukáže cestu ale po ceste sa musíte vydať sami.
Strafe Jump:
Načo sa používa:
Ako je to vo videu znázornené tak je to hlavne na preskakovanie z jednej krabice na druhú atď..
Ako na to:
1. Nasmerujte zbraň tak aby bolo rovnomerne so stenou obskakovaného objektu. Ak sa nedá nevadí no čím v horšom uhle budete tím je to tažšie.
2.Začnite skok rozbehom a čo najbližšie k okraju sa odrazte.
3.Okamžite po odraze pustite forward (W) a chvíľu leťte rovne (rovný let je nutný podla situácie, niekedy ho vôbec netreba).
Okamžite ako sa "odlepíte od zeme pustite W (dopredu) a leťte rovno. (Dĺžka letu sa odvíja podľa situácie)
4.Začnite bočiť myšou do vhodnej strany a držte strafe do rovnakej strany.
5. tesne pred dopadom pustite strafe, prestante bočiť myšou a stlačte duck (ctrl).
Počas skoku nesmie hráč držať w! Inak sa hráč bude nechcene otáčať okolo osi vlastnej a letieť bude viacmenej rovno. (ospravedlňujem sa ,že je "okopírovaný" ale long jump neviem skákať a neviem ako sa robí takže sa ospravedlňujem) Multi-strafing 1. Vytvorte si vlastný server s priestornou out-doorovou mapou (napr. de_cbble), najlepšie však s nejakou KZ mapou. a/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe (úskok) do tej istej strany. b/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe do tej istej strany. Po natočení o asi 60° začnite jemne točiť do opačnej strany a v tom istom momente vymenťe aj stranu strafu. S narastajúcou rýchlosťou zmenšujte uhol zo 60° na 20 až 10°. Správny odraz Long-jump sa teda skladá z rozbehu s forwardom, natočenia do strany, vymrštenia a pustenia forwardu, (zdroj) 2.Po rozbehu nasleduje prvý skok, ihneď keď budete držať doprava pustíme kláves dopredu a hneď na to skočíme, čím presnejšie tým lepšie, pri momente keď ideme skočiť by sme nemali točiť myšou... 3.Vo vzduchudržte strafe doprava a tiež tak isto točíte myšou, proste musí to ísť rovnako strafe/myš, môžete robiť aj napr. multistrafe čo je vlasne neustále striedavé stláčanie A,S a točením myšou do tých strán. begrip jump: Dostávame sa k jednoduchšiemu skoku a to BEGRIP jummp: Veľa ľudí si mýslí ,že clan sa volá podľa tohoto bugu no opak je pravdou! Tento clan totiž tento bug objavil (myslím ,že na CPL)a spravil okolo toho velký rozruch, keďže ste rýchlejší a nieje vás počuť. Ako nato: 1. Beh vpred 2.točenie kolieska (ducku) a keď vám vynecháva myška tak pridávajte aj CTRL. 3. Stále musíťe ísť dopredu alebo doľava, doprava dozadu to nefunguje. Ták a je tu môj najobľúbenejší najpoužívanejší a pritom aj jednoduchý a najdôležitejší skok. O akom hovorím o tajmostve AWIpkarov ! Spawn jump: Tento skok je taký jednoduchý ,že je až trápne ,že ho ľudia nepoužívajú. Na začiatok si povedzme čo robí awpčko ked vyskočíte a strelíte, samozrejme netrafíte lebo Hl engine vám v skoku aj 2 sekundy po dopade rozhodí hitboxi, takže vystrelíte ale guľka letí úplne inde. Ako tomu zabrániť. Sklamem vás vo vzduchu sa tomu nedá zabrániť no pri dopade áno. Ako to sa dozviete v pokračovaní. 1. Výskok (AWP v ruke) Takže Vám to nerozhodí hit boxi ale súperovi to rozhodí hlavu :) Toť k tomuto článku.
UPOZORNENIE:
Long Jump:
Jedná sa o pohyb, ktorý hráčovi udeľuje zrýchlenie, aj keď nemá kontakt s podlahou (ako pri skoku). Multi-strafing je možné naučiť sa nasledujúcim postupom:
2. Nastavte gravitáciu na 0 (sv_gravity 0) a vyskočte.
3. Po náraze o strop začnite s krokom A, neskôr s krokom B.
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť zrýchľujúci pohyb do kruhu
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť veľmi rýchly esíčkovitý pohyb dopredu.
Čím bližšie k okraju sa odrazíte, tým lepšie. Ďalšou nutnou vecou je použitie strafe krátko pred odrazom. Je dobré sa tesne pred odrazom mierne natočiť a prudko, so strafom do opačnej strany, sa vymrštiť. Tieto detaily je tažké popisovať, lepšie ich vidno v demách. Správne vykonaný odraz predlžuje dĺžku skoku približne o 10%.
multi-strafingu počas letu, stlačenia duck tesne pred dopadom a úspešného pristátia.
Bunny Hop:
1.Rozbehom začína táto sekvencia keď sa rozbehneme stlačíme strafe doprava zároveň točíme myšou doprava...
4.Dopad a hneď Ďalší skok (nehýbeme myšou), proste to musíte trafiť kedy skočiť, nie skoro nie neskoro... nebojte sa to trafíte... potom sa presmerujeme doľava... a pokračujeme
Ale nie robím si srandu :)
2. Držíte S (tlačítko na "cúvanie")
3. Dopadnete, no stále musíte drzať S !
4. Vystrelíte (už nedržte S)
Možno spravím aj pokračovanie.... ak sa bude páčiť