Návod na riešenie problému ukradnutého STEAM konta.
Dobrý deň. Vzhľadom k občasným problémom so STEAM kontami, najčastejšie je to ukradnutie a následné zablokovanie, Vám posielame podrobný postup riešenia problému, straty STEAM konta.
Navštívte stránku podpory STEAM : http://support.steampowered.com/ a v záložke SUPORT nájdete v jednotlivých kategóriách podrobne rozpísané všetky typy problémov týkajúcich sa STEAM-u. Vzhľadom na to, že kradnutie STEAM kont je najčastejším problémom, prinášame presný postup práve tohto riešenia problému.
1. Kliknite na tento link a dostanete sa na stránku podpory STEAM-u, do formulára, ktorý treba vyplniť.
2. Vyplňte nasledovný dotazník (položky s červenými hviezdičkami sú povinné)
2.1 User ID: vyplníte užívateľské číslo a ak nemáte, tak napíšte e-mailovú adresu, ktorú ste zadávali pri registrácii
2.2 Subject: Napíšte predmet správy: Stolen account
2.3 Question: Popíšte aspoň zbežne Váš problém. Napríklad : I have problems with log-in into my steam account. Can't login, account is used. I need to create a new one.
2.4 Product: Vyberte si z ponuky presne Váš produkt.
2.5 Category: Pri ukradnutí vyberte : Steam account questions a následne zvoľte Steam account was stolen
Account Name a CD-key nie ste povinné vyplniť, ale myslím, že to môže len pomôcť.
2.6 V položke attach documents to question stlačte tlačidlo choose a pripojte súbory, ktoré majú byť poslané spolu v e-maili. Mala by byť fotokópia obalu so zreteľne viditeľným CD - KĽÚČOM. Je vysoká pravdepodobnosť, že pri doložení fotokópie, bude Vašej žiadosti vyhovené.
3. Potvrdte Vašu otázku tlačidlom submit question.
Zvyčajne do 3 dní príde automatická odpoveď zo STEAM-u. Po prijatí odpovede od STEAM suportu, treba odpovedať na tú istú správu a do vyznačeného priestoru(medzi šípky) napísať tieto parametre, ak nie je žiadané niečo iné.
1. Account Name : xxxxx( Vaše prihlasovacie meno k STEAM kontu)
2. E-mail : xxxxx@xxxx.xxx ( naposledy použitá e-mail adresa k STEAM kontu, alebo e-mail adresu uvedenu pri registrácii)
3. CD-key : xxxxx-xxxxx-xx.... ( CD - kľúč sa uvádza hlavne pre overenie, a v prípade, že nie je fotka poslaná, CD kľúč MUSÍ byť napísaný!!! )
4. Date when account was stolen : DD.MM.RRRR dátum ( deň, mesiac, rok) kedy ste zistili, že je konto nefunkčné
5. prečo si myslíte, že máte konto nefunkčné (krátky popis (po anglicky)).
Potom treba čakať na odpoveď .
V niektorých prípadoch sa môže stať, že na Vašu požiadavku budú reagovať kontrolnými otázkami. Pomôžete si aj so základnou angličtinou, ale odporúčam mať pri sebe človeka, ktorý bude danému textu rozumieť.