Choď na obsah Choď na menu

Čo tak tento rok urobiť poriadny biznis?

Žiadny problém predsa. Košeľa, oblek, kravata, naleštené topánky, vizitky na kriedovom papieri a web v poriadku. Pokiaľ chcete uspieť, máme pre vás pár typov ohľadne prezentácie na internete.

Oblečenie, dezodorant a tak, to určite vyriešite sami. S webom to však ale môže byť komplikovanejšie. Poďme sa teda pozrieť, čo je dobré urobiť pokiaľ chcete, aby váš web bol úspešný a pomohol vám viac a lepšie predávať.

Prvý dojem rozhoduje

Návštevník webových stránok získava dojem z vášho webu v priebehu 30 sekúnd, ktoré strávi na vašich stránkach. To je veľmi krátka doba. Jedna z prvých vecí, ktoré návštevník vníma, je celkový vzhľad vašich stránok.

Text by mal byť štrukturovaný a dobre čitateľný. Píšte radšej krátke vety. Vyhnite sa nič nehovoriacim výrazom a slovným spojeniam. Pokiaľ ide o obrázky a ostatné grafické elementy, aj tu platí, že čím menej tým lepšie. Dávajte na web obrázky, pokiaľ vhodne doplňujú text, nie preto, že sa vám osobne daný obrázok páči.

Dôležité je tiež všetky informácie, textové aj grafické, na webovej stránke vhodne usporiadať. Návštevník sa potom bude na stránkach ľahko orientovať a nájde tam to, čo hľadá. Potom je pravdepodobné, že na stránkach strávi dlhšiu dobu než spomínaných 30 sekúnd.

Vyberte vhodnú šablónu pre vaše stránky

Základom pre dobre vyzerajúci web na eStránkach je vhodne zvolená šablóna vzhľadu. Niektoré šablóny sú zdarma, ale väčší výber je však na platených verziách eStránok. Je tiež možné, že neplatiaci zákazníci si prikúpia (cez SMS) zvlášť šablónu vzhľadu vo svojom Ovládacom centre (Nastavenia – Vzhľad – Galéria designov – Platené).

nastaveni-placene.png

Aký vzhľad môžeme odporučiť? V prvom rade bude záležať na tom, aký web chcete prevádzkovať:

  • Osobné
  • Záujmy
  • Firmy
  • Inštitúcie

Pokiaľ budete chcieť robiť skutočný biznis, tak asi využijete niektorú z 290 šablón, ktoré sú pripravené pre stránky pre firmy. Napríklad štýl Biznis ponúka celkom 12 rôznych variantov vzhľadu, ktoré sa líšia farebnosťou a obrázkom v záhlaví. Alebo môžete zvoliť akýkoľvek iný štýl, ktorý farebnosťou vyhovuje napríklad vášmu logu alebo firemným farbám. Rovnako ako šaty robia človeka, tak aj web bude človek, ktorý nie je povrchný, posudzovať podľa vnútra... povedané slovami klasika. 

P.S. Schválne, o akého klasika sa jedná?

 

Komentáre

    Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.