Mam Fiat Punto 55 SX, 3- dverové (hatchbag), sivej farby.Keď som ho kupoval tak malo najazdene 97000 km a bolo v dobrom stave.Časom som musel vymeniť vodné čerpadlo lebo mi pretekalo stalo ma asi okolo 1400sk.Za tu dobu čo ho mám som menil aj originál olej od Fiatu Gold olej 10 W40.Menil som aj vzduchový filter a indukčné cievky kde mi odišli dve stáli ma asi 600 sk.Zhaňam ešte elektróny 13-tky.Hádam to bude lepšie vyzerať.Mam tam zabudovaný aj alarm s automatickým zatvaraním okien a otvaranie kufra cez tlačitko alarmu.Chcem ho zmeniť na tuning ale neviem kedy sa mi to podarí...Mám aj na spetných zrkadlách blinkre a počas jazdy mi svietia na oranžovo.Repro zadné mám sencor 320 W.Predné som mal Magnat 150 W teraz som tam kúpil 120W Grand Zero.Mam nastriekanú palubovku na žulový efekt aj s obrazkami ale časom slnko na to pôsobilo tak sa mi to odlupuje.Rádio mám na MP3 a usb 4 x 50 W.Pioneer.Ma to veľa nastavení na basy a iné zvukové nastavenia.Mal som aj koncovku na výfuk ale bohužial niekto mi ju ukradol.Chcem ho striekať lebo je už dost doobijané.2.3.2010 som menil sviečky lebo som bol na emisnej a neprešiel som kvoli tomu že mi namerali veľa nespaleného paliva v emisiach.Sviečky ma stáli do 5 eur jedna a sú 4-bodové, tie mi bohužiaľ nepasovali lebo cievky nestíhaly robiť iskru tak som kúpil jednobodové NGK jedna stála okolo 2.20 EUR.Mal som problémy že ma tackalo s autom tak som bol na diagnostike a nič mi tam také nezistili.Nakoniec skúšali čo to je a zistili že mam slabé indukčné cievky a hadže malé iskri na tích štvorbodových sviečkách tak som ich vymenil za jednobodove a ide to pekne .Menil som aj palivový filter.Na emisnej kontrole som aj tak prešiel len tak tak.Mal som zvišené HC a aj CO.Ale naštastie mám emisnú kontrolu za sebou.Zatiaľ som spokojný.Teraz som bol v servise kvôli tomu že mi nechcel štartovať motor.Zistilo sa nakoniec že mám prasknuté tesnenie na hlave motora..Kupoval som nove tesnenie a to ma vyšlo na nejakých 11 EUR.Kupoval som odrazu aj prevody čo je prevodové ložisko z iny a prevodový remeň.Motor hornú časť mi dali brúsiť do Poľska aby to bolo rovné.Auto beží ako hodinky až donedavna keď sa mi prehrieval z ničoho nič motor.Dvôvod bol ten že mi odišiel termospínač chladenia v motore.Voda išla dnu ale von z motora už nie takže mi ani nezapínalo ventilátor.Kúpil som si nahradu toho spínača a vyšlo ma to asi na 5 eur.Kúpoval som aj spínač ventilátora čo vyšlo na 10 eur.Zatiaľ to šlape super.Už som kupoval aj druhú časť výfuku a vyšla ma aj s gumičkami 60 eur.Medzi tým som si kúpil aj zosilovač 1200 W a subwoofer Alphard.Hrá to vinikajúco.V konci roka som menil komplet brzdy na všetky štyri kolesá a vyšlo ma to na niejakych 300 eur aj s robotou.
Náhľad fotografií zo zložky Punto SX 55