Spoločnosť ako celok by mala podporovať vzdelávanie na všetkých úrovniach vrátane vysokoškolského vzhľadom na jeho úlohu pri podpore trvalého ekonomického, spoločenského a kultúrneho rozvoja..
ezpríkladný rozvoj ICT spôsobil, že informácie a poznatky sa stali rozhodujúcim prvkom pre chod a ďalší rozvoj spoločnosti. Rozhodujúca úloha v tomto procese sa pripisuje vzdelávaniu[M2] .
Vlastná práca
Vybavenie vysokých škôl technickými a programovými prostriedkami za účelom získavania a výmeny informácií je rôzne. Vysoké školstvo je poddimenzované čo sa týka finančných prostriedkov a každá škola sa snaží danú problematiku riešiť v rámci svojich možností. Najlepšie vybavené školy sú technicky orientované. Popredné miesto patrí STU Bratislava, UK
Z dôvodov finančných, nekoncepčnosti a neexistencie takmer žiadnej koordinácie medzi školami, každá vysoká škola si buduje informačný systém (IS) cestou vlastného vývoja alebo cestou implementácie už existujúceho systému. Máloktorá si môže dovoliť danú otázku riešiť systematicky a dlhodobo, podľa vlastných cieľov a štruktúry si objednať IS šitý na mieru u niektorej softverovej fi
[M1]Vložte ClpARt zemeguľu, naformátujte výšku obrázku
[M2]Vložte ClpARt človeka, naformátujte výšku obrázku
[M3]Vložte ClpARt budovu školy, naformátujte výšku obrázku