Česko Slovenská SuperStar je tento rok zatiaľ bez mobíkov, ale opäť s T-Mobilom
Druhý ročník Česko Slovenskej SuperStar má opäť za jedného z hlavných sponzorov operátora T-Mobile. Sponzorské televízne spoty začala Markíza vysielať okolo upútaviek na spevácku súťaž. Zaujímavosťou je, že po množstve spojených kampaní T-Comu a T-Mobilu po integrácii operátorov je sponzorom Superstar opäť iba T-Mobile. Operátor navyše upustil od známych „mobíkov“ spájajúcich sa s touto reality šou v posledných dvoch ročníkoch speváckej súťaže.
Kampaň od agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá na Zlatom klinci za "mobíkov" získala prvé miesto, nahradil v tomto ročníku spot z limuzíny.
V novej kampani vystupujú dve mladé ženy oblečené v korporátnej ružovej farbe operátora T-Mobile a muž. Počas jazdy limuzínou používajú mobilný internet od T-Mobilu. „S mobilným internetom byť Superstar sa da da da,“ spievajú všetci traja a popritom muž v strede otvára a zatvára svoj notebook. Na konci spotu sa objaví známy claim „Zažime to spolu“.
Druhý ročník Česko Slovenskej SuperStar sa začína 20. februára na obrazovkách televízie Markíza. Podľa vyjadrení spoločnosti Slovak Telekom v tlačovej správe partnerstvom v projekte Česko Slovenská Superstar potvrdzuje celosvetovú orientáciu značky T-Mobile na hudbu a podporuje pozicioning značky „Zažime to spolu / Life is for sharing“.