Choď na obsah Choď na menu
 


PLAY BATTLEGROUNDS

PlayerUnknown's Battlegrounds ( PUBG ) je multiplayerová online hra, ktorá vznikla a vydáva spoločnosť PUBG Corporation, dcérska spoločnosť vydavateľa Bluehole.Hra je založená na predchádzajúcich mods, ktoré vytvoril Brendan "Hráč neznámy" Greene pre ďalšie hry s použitím filmu Battle Royale pre inšpiráciu, a rozšíril do samostatnej hry pod Greene kreatívnym smerom. V hre až do stovky hráčov padá na ostrov a zachytáva zbrane a vybavenie na zabíjanie ostatných, pričom sa vyhýba tomu, aby sa zabili. Dostupná bezpečná oblasť mapy hry časom klesá, usmerňuje pozostalých hráčov do pevnejších oblastí a núti stretnutia. Posledný hráč alebo tímový tím vyhrá kolo.

Hra bola uvoľnená pre Microsoft Windows prostredníctvom programu Steam včasného prístupu beta v marci 2017, s plnou verziou 20. decembra 2017. Ten istý mesiac bola hra uvoľnená spoločnosťou Microsoft Studios pre konzolu Xbox One prostredníctvom programu Xbox Preview Preview , Hra bola lokalizovaná a vydaná spoločnosťami Tencent Games v Číne, zatiaľ čo dve mobilné verzie založené na hre pre Android a iOS boli tiež vydané začiatkom roka 2018. Do marca 2018 verzia Windows predala viac ako tridsať miliónov kópií a držala vrchol súbežného hráča viac ako tri milióny, najvyššia hodnota na Steam, zatiaľ čo verzia Xbox One sa predala o päť miliónov.

Bojové ihriská dostali niekoľko pozitívnych recenzií od kritikov počas obdobia skorého prístupu aj po konečnom uvoľnení; recenzenti zistili, že zatiaľ čo hra ešte nebola úplne dokončená a mala nejaké technické chyby, Battlegrounds predstavili nové typy hier, ktoré by mohli ľahko pristupovať hráči na ľubovoľnej úrovni zručností a boli vysoko opakovateľné. Hra získala niekoľko nominácií na hru Roku a iné ocenenia za rok 2017 a Greene ju považuje za definujúcu hru žánru bojových royal. Niekoľko ďalších videohier, ktoré nasledovali v úspechu Battlegrounds , pridal bitky v štýle štýlu royal, zatiaľ čo sa objavilo množstvo klonov , predovšetkým z Číny. Spoločnosť PUBG Corporation spustila niekoľko malých turnajov a uviedla do hry nástroje, ktoré pomáhajú vysielať hru divákom, pretože si želajú, aby sa stali obľúbeným eSportom .