Choď na obsah Choď na menu

Dohoda o Zmluve o spoločnom užívaní kontajnerového stojiska

Dohoda o Zmluve o  spoločnom užívaní kontajnerového stojiska

uzavretá podľa ust. § 51 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení

I.  Zmluvné strany

1.:        Spoločenstvo vlastníkov bytov a NP Hviezda  Sekurisova 11,13,15,17

            841 02 Bratislava

            IČO: 308 484 66

            DIČ: 2021 875 185

            IČ DPH: neplatca

            IBAN: SK68 1100 0000 0026 2770 1635

           V zastúpení (korešpondenčná adresa):

            DUSPAMA spol. s r.o.,

            Nejedlého 69,

            841 02 Bratislava

            Holúbek Vladimír, riaditeľ spoločnosti

            (ďalej len „Zmluvná strana 1“)

           

2.:        Vlastníci bytov a NP Sekurisova 5,7,9

            IBAN: SK16 1100 0000 0026 2912 0711

            V zastúpení správcom :  Doming s.r.o.

            Nejedlého 51

            841 02 Bratislava

            IČO:  35 790 768

            DIČ:  2021511195

            konateľ spoločnosti : PhDr. Viera Chilá

           (ďalej len „Zmluvná strana 2“)

 

II. Predmet zmluvy

Predmetom dohody o zmluve je spoločné užívanie zastrešeného a uzamykateľného kontajnerového stojiska, ktoré sa nachádza medzi bytovými domami Sekurisova 5-9 a Sekurisova 11-17 v mestskej časti Bratislava Dúbravka na pozemku parcela registra „C“č. ........, ktorý je vo vlastníctve hlavného mesta SR Bratislavy. Uvedené stojisko na svoje náklady zrekonštruovala a výlučne užívala Zmluvná strana 2. Kontajnerové stojisko slúži výhradne na umiestnenie kontajnerov na tuhý komunálny odpad spoločnosti OLO.

III. Povinnosti zmluvných strán

  1. Zmluvná strana 2  prenechá, a umožní nerušene užívať zadnú časť kontajnerového stojiska o veľkosti cca.1/3  z celkovej podlahovej plochy stojiska  Zmluvnej strane 1 na skúšobnú dobu 6 mesiacov. Skúšobná doba začína plynúť podpisom tejto zmluvy, resp. dňom, kedy sa začne stojisko využívať oboma stranami spoločne. Po tomto termíne bude uzavretá nová Zmluva o spoločnom využívaní kontajnerového stojiska. Fotografia vymedzujúca užívanie časti kontajnerového stojiska podľa tohto bodu je neoddeliteľnou prílohou tejto dohody o zmluve.

 

  1. Zmluvná strana 1
  • uhradí do 15 dní od nadobudnutia účinnosti tejto dohody o zmluve čiastku 813,00 € na bankový účet Zmluvnej strany 2., čo zodpovedá 1/3  nákladov na rekonštrukciu kontajnerového stojiska.
  • Spolu s umiestnením dvoch kontajnerov do vyhradeného priestoru pre zmluvnú stranu 1, upevní na viditeľnom mieste informačnú tabuľu o rozmere min 50x30 cm s nápisom: Kontajnery vo vymedzenom priestore vyhradenom podľa dohody o zmluve, môžu používať výlučne obyvatelia bytov Sekurisova 11 – 17.
  • V prípade, že sa spoločné užívanie stojiska v skúšobnej dobe nezaobíde bez komplikácií, (neporiadok v stojisku, využívanie iných kontajnerov ako tých vyslovene určených pre Zmluvnú stranu 1), Zmluvná strana 1 je povinná bezodkladne po doručení výzvy Zmluvnej strany 2 na vlastné náklady vyhotoviť:

          a) uzamykateľnú posuvnú bránu (podľa požiadaviek spoločnosti OLO, a.s. ), ktorá predelí priestor stojiska v pomere cca.            1/3 a 2/3 a tiež

b) vstupnú bránu v mieste oplotenia zadnej časti stojiska, ktorú budú v takomto prípade používať užívatelia bytov bytového domu Sekurisova 11,13,15,17.

 

IV. Náklady na prevádzku stojiska

Každá zmluvná strana je povinná udržiavať poriadok vo svojej časti kontajnerového stojiska na vlastné náklady, to sa týka aj prislúchajúceho pletivového oplotenia. / Dom Sekurisova 5,7,9 ma zabezpečené upratovanie kon. stojiska /pozametanie kom. odpadu, lístia ../ v rami mesačného upratovania domu a dom Sekurisova 11,13,15,17 počas skúšobnej doby uhradí 30,00 € za upratovanie kon. stojiska /5,00 € mesačne/.Pri oprave vstupnej brány kontajnerového stojiska budú náklady delené medzi zmluvné strany rovným dielom.

Každá zmluvná strana má zakázané odkladať či už v kontajnerovom alebo vedľa kontajnerového stojiska veľkorozmerný odpad.

  1. V prípade odvozu mimoriadneho odpadu z okolia kontajnerového stojiska sa o náklady obe zmluvné strany podelia  na polovicu.
  1. V prípade opravy zámku dverí sa o náklady obe zmluvné strany podelia v pomere 1:1. V pomere podľa využívanej plochy, t.j 1/3 a 2/3 sa obe zmluvné strany podelia o náklady v prípade drobných opráv a celkovej opravy kontajnerového stojiska.
  1. Termín a rozsah drobných opráv a celkovej opravy kontajnerového stojiska musia obe zmluvné strany vykonať na základe dohody a musia byť o takejto situácii dostatočne vopred informované. Drobné opravy musí realizovať dohodnutá zmluvná strana bezodkladne, celkovú opravu najneskôr do šesť mesiacov.
  1. Ak bude v prípade, kde sa zmluvné strany delia v pomere 1/3 a 2/3 vystavená faktúra len jednej zmluvnej strane, tá bude zodpovedajúci podiel refakturovať druhej zmluvnej strane.

        

Zmluvné strany sa tiež dohodli, že ak dôjde k znečisteniu alebo nevhodnému zaprataniu priestoru kontajnerového stojiska, ktorý v rámci stojiska tej ktorej strane prináleží, zaväzuje sa daná strana zjednať nápravu, a to do 3 dní po písomnom upozornení druhej zmluvnej strany na túto skutočnosť. V prípade nerešpektovania tejto výzvy je zmluvná strana, ktorá zavinila znečistenie alebo zapratanie priestoru stoijiska zaplatiť dotknutej zmluvnej strane jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 30 €. V prípade opakovaného nerešpektovania tejto výzvy sa bude postupovať podľa Čl. III. bod 2, písm. a) a b).

                                                                 

V. Záverečné ustanovenia.

  1. Obsah tejto dohody o zmluve je možno zmeniť len písomným dodatkom, podpísaným oboma zmluvnými stranami a zástupcami vlastníkov.
  1. Dohoda o zmluve vrátane piatich fotografií (prílohy), je vyhotovená v štyroch rovnopisoch, po dva pre každú zmluvnú stranu.
  1. Táto dohoda o zmluve nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej podpisu oboma  zmluvnými stranami.
  1. Dohoda o zmluve sa uzatvára na dobu určitú (šesť mesiacov). V prípade neuzavretia „Zmluvy o spoločnom užívaní kontajnerového stojiska“ nie je zmluvná strana 2 povinná vrátiť zmluvnej strane 1 náklady uhradené zmluvnou stranou 1 počas trvania tejto dohody o zmluve.

Za SVBaNP HVIEZDA Sekurisova 11,13,15,17:                          ………...……………………………

Za vlastníkov bytov a NP Sekurisova 5,7,9:

          v zastúpení správcom Doming s.r.o.                                            ………...……………………………

 

Zástupca vlastníkov bytov a NP Sekurisova 11,13,15,17:                          ………...……………………………

 

Zástupca vlastníkov bytov a NP Sekurisova 5,7,9:                          ………...……………………………

 

          V Bratislave dňa: 1. Jún 2019

Podpísaná verzia je k dispozícii u správcov.