Zverejnenie výzvy
Urbárna spoločnosť, pozem. spol.Veľká Franková zverejnila dňa 20.09.2015 výzvu k projektu revitalizácia a obnova lesa .
Naše číslo: |
1/2015 |
|
Vybavuje /telefón: |
Čarnoguská, 0904 884 320 |
|
Miesto/dátum: |
Veľká Franková / 19.9.2015 |
|
Výzva na predloženie ponuky – súťažné podklady.
Názov predmetu zákazky:
Projekt revitalizácie lesa Veľká Franková
Urbárna spoločnosť pozemkové spoločenstvo Veľká Franková
zastúpená Štefanom Frankovským, predsedom spoločenstva
Adresa organizácie: 059 78 Veľká Franková 74
IČO: 37 881 558
DIČ: 2021715188
IČ DPH: neplatca DPH
Číslo telefónu: 0904 242 897
E-mail: obecv.frankova@neton.sk,kcarnogurska@zet.sk
Súlad výzvy na predloženie cenovej ponuky so zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) potvrdzuje:
V Veľkej Frankovej, dňa 19.9.2015 Štefan Frankovský
...........................................................................................
Za účelom výberu dodávateľa, si Vás dovoľujeme požiadať o zaslanie Vašej ponuky na komoditu:
Projekt revitalizácie lesa Veľká Franková
Súťažné podklady sú vypracované pre podlimitnú zákazku, zadávanú postupom podľa § 9, ods. 9 Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov, na základe finančných limitov uvedených v §§ 4 a 7.
1. Predpokladaná hodnota zákazky: 5 781,00 €
2. Opis predmetu zákazky:
Predmetom obstarávania je dodávka služieb pri realizácii Projektu revitalizácie lesa Veľká Franková – pri výchove mladých lesných porastov pre roky 2016 až 2017 pre Urbárnu spoločnosť p.s. Veľká Franková, v lesných porastoch v obhospodarovaní spoločenstva, tak ako sú uvedené v ročných vykonávacích projektoch zalesňovania a ostatnej pestovnej činnosti.
V nasledujúcej tabuľke uvádzame podrobnú špecifikáciu predmetu obstarávania (výmera opatrení), ktoré je potrebné v rámci projektu revitalizácie lesa realizovať v jednotlivých rokoch 2016 až 2017.
Tabuľka č. 1
rok realizácie čiastkového projektu |
2016 |
2017 |
Spolu |
prečistky ihličnaté (ha) |
7,68 |
11,59 |
19,27 |
Podrobnosti k predmetu obstarávania viď nižšie.
Vysvetlivky:
Pri prečistkách požadujeme realizovať výchovné zásahy v ihličnatých nárastoch a mladinách s výskytom plevelných drevín (rakyta, lieska) a za účelom redukcie hustoty lesného porastu individuálnym výberom s uplatnením prvkov zdravotného a druhového výberu.
3. Miesto poskytnutia služby:
Slovenská republika, Prešovský kraj, katastrálne územie Obce Veľká Franková a Malá Franková, lesné pozemky v obhospodarovaní Urbárnej spoločnosti p.s. Veľká Franková
4. Kontaktné osoby:
Vo veciach technických a obchodných: Štefan Frankovský, mobil: 0904 242 897
Pozn. Počas výberu dodávateľa až do jeho ukončenia je oprávnenou osobou na poskytovanie akýchkoľvek informácií v súvislosti s výberom dodávateľa len osoba uvedená v tejto výzve.
5. Rozdelenie predmetu zákazky na časti:
Predmet zákazky nie je rozdelený na častí:
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet obstarávania.
6. Predloženie ponuky:
Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku.
7. Variantné riešenia:
Predložiť variantné riešenia sa neumožňuje.
8. Platnosť ponuky:
Doba platnosti ponuky od IX/2015 - XII/2017
9. Forma ponuky:
1. Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byt' vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
2. Ponuka musí byt' vyhotovená v písomnej forme.
3. Ponuka musí byt' podpísaná dodávateľom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom, ktorý je oprávnený konať v mene dodávateľa v záväzkových vzťahoch, tak ako je uvedené v doklade o oprávnení podnikať.
10. Obsah ponuky:
Úplná ponuka predložená dodávateľom, je taká ponuka, ktorá obsahuje:
1. Cenovú kalkuláciu na kompletne vyplnenom formulári cenovej ponuky (uviesť je potrebné všetky identifikačné údaje uchádzača – obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, telefón, fax, email, atď.) na dodávku služieb pri realizácii projektu revitalizácie lesa pre roky 2016 – 2017 pre Urbárnu spoločnosť p.s. Veľká Franková, ktorý je súčasťou týchto podkladov (Príloha č. 1).
Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu.
2. Čestné prehlásenie uchádzača, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
3. Čestné prehlásenie uchádzača, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
4. Čestné prehlásenie uchádzača, že voči nemu nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii ani nebol voči nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
5. Čestné prehlásenie uchádzača, že nemá evidované nedoplatky poistného v sociálnej poisťovni a v zdravotných poisťovniach ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, a takisto že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
6. Doklad o oprávnení dodávať tovar, alebo poskytovať službu v danom predmete obstarávania (u právnických osôb výpis z obchodného registra, u fyzických osôb výpis zo živnostenského registra nie starší, ako tri mesiace, alebo iné oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov, tento doklad možno v zmysle § 128 zákona č. 25/ 2006 Z.z. v znp. nahradiť výpisom zo zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie) – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
7. Čestné prehlásenie uchádzača, že neporušil v predchádzajúcich piatich rokoch zákaz nelegálneho zamestnávania podľa osobitného predpisu – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
8. Čestné prehlásenie uchádzača, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
- ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
- ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
9. Čestné prehlásenie uchádzača, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
10. Čestné prehlásenie uchádzača, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
11. Čestné prehlásenie o zamestnávaní dostatku pracovníkov na zabezpečenie položiek predmetu obstarávania, o ktoré sa uchádzač v ponuke uchádza (neplatí pre uchádzača na dodávku sadeníc lesných drevín a uchádzača na dodávku repelentu Cervacol Extra) – je potrebné predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu
12. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa bodov 2. – 10. spôsobom podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov
13. Všetky vyššie uvedené doklady nesmú byť staršie ako 2 mesiace k termímu predloženia ponuky
11. Mena a spôsob určenia ceny
1. Navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR bez DPH.
2. Navrhovaná zmluvná cena musí byt' stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3. Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty, navrhovanú cenu uvedie v zložení:
a) navrhovaná jednotková zmluvná cena pre časť predmetu obstarávania bez DPH,
b) navrhovaná zmluvná cena pre časť predmetu obstarávania bez DPH,
c) sadzba DPH v %
d) výška DPH pre časť predmetu obstarávania
e) navrhovaná zmluvná cena pre časť predmetu obstarávania vrátane DPH
4. Ak uchádzač nie je platcom DPH upozorní na to v ponuke.
5. Ak sa uchádzač uchádza iba o niektoré z častí predmetu obstarávania, vyplní iba tie, o ktoré sa uchádza.
6. Najnižšia cena vrátane DPH ponúknutá uchádzačom pre každú uvedenú časť predmetu obstarávania pri realizácii projektu revitalizácie lesa, získa najlepšie ohodnotenie v konkrétnej časti predmetu obstarávania.
12. Vysvetľovanie
Obstarávateľ na požiadanie uchádzača vysvetlí údaje uvedené vo výzve na predkladanie ponúk do troch pracovných dní od doručenia žiadosti na vysvetlenie všetkým uchádzačom.
Uchádzač môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím
lehoty na predkladanie ponúk.
Poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie medzi obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomnou formou, alebo elektornicky.
13. Predkladanie ponúk:
Vašu ponuku očakávame do 28.9.2015 do 10:00 hod. na adrese:
Urbárna spoločnosť p.s. Veľká Franková
Veľká Franková 74
059 04 Veľká Franková
v uzavretej obálke s označením: „Neotvárať- Projekt revitalizácie lesa Veľká Franková“, alebo doručte osobne na uvedenú adresu, do termínu predkladania ponúk.
Pracovná doba: 7:00 hod - 15:00 hod (pondelok - piatok).
Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná a vráti sa uchádzačovi neotvorená.
14. Spôsob hodnotenia ponúk:
Kritériom pre hodnotenie ponúk je ich výhodnosť pre obstarávateľa z hľadiska ceny.
Kritériá na splnenie podmienok účasti uchádzačov:
- úplnosť a platnosť dokladov podľa výzvy na predloženie ponuky
- spracovanie a predloženie ponuky v súlade so zákonom č. 25/2006 Z.z. v znp., s výzvou na predloženie ponuky – súťažnými podkladmi.
Kritériá na hodnotenie ponúk:
Cena predmetu obstarávania vrátane DPH v €, podľa druhu služby a požadovaných množstiev v technických jednotkách pre roky 2016 – 2017 100%
Postup pri vyhodnotení
Podľa potrieb a požiadaviek obstarávateľa boli vopred stanovené kritériá pre vyhodnotenie ponúk, v tomto prípade cena časti predmetu obstarávania.
Na základe predložených ponúk bude zostavené poradie uchádzačov pre každú časť predmetu obstarávania samostatne.
Najvhodnejšia ponuka pre jednotlivé časti predmetu obstarávania je tá, ktorá bude pre danú časť predmetu obstarávania najnižšia. Pri dodávke sadeníc bude ako najvhodnejšia vyhodnotená tá ponuka, ktorá je sumárne za všetky požadované dreviny najnižšia.
Vecná náplň hodnotenia v kritériu pre vyhodnotenie ponúk je uvedená vyššie v texte súťažných podkladov.
Ponuky, ktoré nebudú obsahovať všetky požadované náležitosti alebo sa budú odchyľovať od podmienok stanovených v tejto výzve vrátane jej príloh, nebudú predmetom vyhodnocovania. Predmetom vyhodnocovania nebudú ani také ponuky, ku ktorým boli priložené doklady alebo prehlásenia, ktoré sú neúplné, nezrozumiteľné alebo nepravdivé.
15. Oznámenie o úspešností ponúk, vyhodnocovanie ponúk.
Obstarávateľ stanoví komisiu na posúdenie splnenia podmienok účasti a na vyhodnotenie ponúk, ktorá posúdi splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní tým, že overí úplnosť predložených ponúk, splnenie stanovených podmienok a kritérií na splnenie podmienok účasti uchádzačov a každú ponuku označí poradovým číslom. Komisia posúdi splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s výzvou.
Všetkým zúčastneným uchádzačom zverejní obstarávateľ obchodné meno, adresu alebo sídlo uchádzača a ich návrh na plnenie kritérií na hodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nesmú zverejniť.
Po posúdení splnenia podmienok účasti uchádzačov obstarávateľ vypracuje „Zápisnicu“, ktorá obsahuje zoznam všetkých uchádzačov s uvedením obchodného mena, adresy sídla a ich návrh na plnenie kritéria určeného obstarávateľom na hodnotenie ponúk, vrátane IČO (túto časť „Zápisnice“ doručí všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk).
Obstarávateľ bezodkladne písomne upovedomí všetkých vylúčených uchádzačov o ich vylúčení s uvedením dôvodu ich vylúčenia.
Dodávatelia, ktorí predložia svoju ponuku, budú o výsledku vyhodnotenia ponúk informovaní.
16. Miesto, deň a hodina otvárania ponúk
Uskutoční sa 28.9.2015 o 16.30 hod. v sídle Urbárnej spoločnosti p.s. Veľká Franková, vo Veľkej Frankovej č. 74, za účasti oprávnených zástupcov uchádzačov, ktorí predložili ponuku v určenej lehote na predkladanie ponúk.
17. Nezáväznosť výzvy na predkladanie ponúk
Táto výzva, vrátane jej príloh, nezaväzuje Urbárnu spoločnosť p.s. Veľká Franková k uzavretiu obchodného vzťahu so žiadnym zo zúčastnených uchádzačov.
Na základe tejto výzvy a vyhodnotenia ponúk nevzniká Urbárnej spoločnosti p.s. Veľká Franková povinnosť uzavrieť zmluvu na dodávku komodity so žiadnym z oslovených dodávateľov. Urbárna spoločnosť p.s. Veľká Franková si vyhradzuje právo na výber dodávateľa na dodávku komodity kedykoľvek, aj bez udania dôvodu, zrušiť.
Na predkladanie ponúk, ich vyhodnocovanie a na iné vzťahy s tým súvisiace sa nebudú vzťahovať ustanovenia §§ 281 až 288 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
Predložením ponuky uchádzač súhlasí s tým, že Urbárna spoločnosť p.s. Veľká Franková má v priebehu výberu dodávateľa právo žiadať o vysvetlenie ním predloženej ponuky, resp. žiadať doplňujúce údaje.
Obstarávateľ bude akceptovať len ponuky vypracované a predložené v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení, v zmysle výzvy, súťažných podkladov a pokynov na zostavenie ponúk.
Náklady spojené so spracovaním ponuky a s účasťou na súťaži si uchádzač hradí sám, a to aj v prípade, že nebude vyhodnotená žiadna z predložených ponúk.
18. Určenie typu zmluvy
Zmluva o dodávke prác, resp. kúpna zmluva na dodávku tovarov v troch vyhotoveniach, podpísaná štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, bude uzavretá po vyhodnotení ponúk.
Štefan Frankovský
predseda spoločenstva
Prílohy: 1. Formulár cenovej ponuky
Príloha č. 1 k výzve na predloženie cenovej ponuky
Urbárna spoločnosť p.s. Veľká Franková, 059 04 Veľká Franková 74
VEC: Predloženie cenovej ponuky pri dodávke služby a tovaru „Projekt revitalizácie lesa Veľká Franková“
1.Identifikácia obstarávateľa:
Názov obstarávateľa: Urbárna spoločnosť poz. spol. Veľká Franková, 059 78 Veľká Franková 74
IČO : 37 881 558
DIČ: 2021715188
Tel.: 0904 242 897
E-mail: obecv.frankova@neton.sk,kcarnogurska@azet.sk
2. Identifikácia uchádzača:
Názov, obchodné meno:
IČO:
DIČ:
IČ DPH: SK
Tel/ fax:
Peňažný ústav:
Číslo účtu:
Email:
3. Názov diela: „Projekt revitalizácie lesa Veľká Franková“
4. Cena podľa položiek predmetu obstarávania:
Položka predmetu obstarávania |
Výmera v ha |
Cena za 1 ha, bez DPH v €* |
Cena celkom pre položku predmetu obstarávania bez DPH v €* |
Sadzba DPH v % |
Výška DPH v €* |
Cena celkom pre položku predmetu obstarávania vrátane DPH v €* |
prečistky ihličnaté (ha) |
19,27 |
|
|
|
|
|
* Ceny je potrebné uvádzať so zaokrúhlením na dve desatinné miesta, navrhnuté ceny sú platné pre roky 2016-2017 |
Dátum:
..........................................................
Pečiatka a podpis uchádzača