Lamborghini Jarama
Lamborghini Jarama je 2 + 2 grand tourer postavil taliansky výrobca automobilov Lamborghini v rokoch 1970 a 1976. To bolo navrhol dizajnér Bertone Marcello Gandini. Ferruccio Lamborghini bol dotyčný voz bude myšlienka, aby bol menovaný po závodnom okruhu Jarama blízko Madridu, zatiaľ čo on chcel auto byť menovaný pre býčie región Jarama v Španielsku. Týmto spôsobom sa prevádza špeciálnou dvojaký význam.
História
V roku 1970, Lamborghini musel prepracovať ISLER podľa nových bezpečnostných a emisných predpisov Spojených štátov. Takže namiesto toho len redesign ISLER Lamborghini robil Jarama, značka 2 Isler. Lamborghini robil Jarame s kratšou šasi stretnúť sa s nami normy. Podvozok Jarama bola skrátená iba o 10,7 palcov. Jarama teraz postavený na skrátenej verzii rovnakej platforme ako Espada. Aj keď Jarama bola ťažšia ako ISLER, že mal rovnaký maximálnu rýchlosť. Dva rôzne modely boli robené, originál GT (1970-1973) Model má 350 koní (260 kW), V12 a GTS (tiež známy ako Jarama S) (1973 - 1976) s jeho výkonom zvýšil na 365 koní (272 kW) , Tiež s GTS tam bolo pár drobných úprav tela a posilňovač riadenia, odnímateľné strešné panely, a automatická prevodovka boli k dispozícii ako voliteľné. Celkom 328 Jaramas boli postavené.
Ferruccio Lamborghini osobné Jarama GTS je na displeji pri oficiálnych Lamborghini múzea v továrni spoločnosti v Sant'Agata Bolognese, Taliansko.
Je ľahké zameniť ISO Lele a Lamborghini Jarama, pretože ich vonkajší dizajn je z veľkej časti rovnaký, ako obaja navrhol Marcello Gandini.