Verejná doprava a cyklodoprava nadovšetko
- Podporiť budovanie vyhradených pruhov pre MHD - zjednodušene povedané, všade kde je viac ako jeden jazdný pruh v jednom smere a prechádzajú tadiaľto aspoň dve ťažiskové linky MHD vyhradiť jeden jazdný pruh pre MHD (napr. Gagarinova ul., Vajanského nábrežie, Šancová ul. a pod.)
- Nákup iba bezbariérových vozidiel - aj hendikepovaní občania sú občania Bratislavy, aj mamičky majú právo cestovať bez pomoci MHD, aj starší občania majú právo bezrizikovo a ľahko nastupovať a vystupovať z MHD.
- Vedenie Dopravného podniku vybrať na základe verejného odborného konkurzu.
- Vyššia čistota v MHD - zaistiť častejšie čistenie vozidiel MHD, popdoriť nezamestnaných sezónnymi brigádami na čistenie MHD ale aj verejných priestorov.
- Vzdelávanie, zaujímavé čítanie a umenie vo vozidlách MHD a nie iba úbohá platená reklama.
- Ochrana cestujúcich (kamerový systém, bezpečnostná služba, spolupráca z mestskou a štátnou políciou).
- Zlepšenie klímy vo vozidlách MHD – klimatizácie využívajúce elektrickú energiu zo solárnych panelov na strechách vozidiel MHD.
- Presadenie jedného z nových nosných systémov dopravy v meste - cyklodopravu (spracovať Koncepciu rozvoja cyklotrás vo všetkých mestských častiach a začať investovať rovnaké množstvo financií do cyklodopravy ako aj je investovaných do budovania a opráv ciest pre autá!).
- Spustiť Bratislavskú integrovanú dopravu v spolupráci s Bratislavským samosprávnym krajom už roku 2011.
- Zrealizovať projekt využitia vnútromestskej železničnej trate na vybudovanie náhrady metra - električka na železnici, ktorá zvýši kapacity MHD a stane sa novým nosným systémom dopravy v Bratislave.
- Zrekonštruovať Starý most tak, aby slúžil iba pre MHD, peších a cyklistov, na základe verejnej architektonickej súťaže.
- Každý rok zrealizovať jednu električkovú radiálu s fungujúcou dynamickou preferenciou.
- Vytvoriť sieť bezpečných, bezbariérových a atraktívnych peších trás a priestorov vrátane bezbariérových verejných inštitúcií.
- Požadovať od vlády urýchlenie výstavby nultého okruhu D4 a rýchlostnej cesty R7, ako aj tunela, ktorý odvedie nákladnú dopravu z mestských ciest.
- Pri plánovaní výstavby budov i štvrtí vždy aj vyhodnotiť dopravnú záťaž v širšom okolí a finančné dopady na mesto; pri územnom plánovaní vyhodnocovať súčasný stav vrátane prepravnej práce peších a cyklistov.