Kompletná príručka pre začiatočníkov
'`° ¤ ¸ ¸. •'' O`' •. ¸ ¸ ¤ °'' Kompletná príručka pre začiatočníkov '`° ¤ ¸ ¸. •'' O`' •. ¸ ¸ ¤ Nájdete tu podrobnú stratégiu, ako dosiahnuť 3000 a viac bodov a ako sa pripraviť na prevzatie druhej dediny Do 500 bodov.Zamerajte sa predovšetkým na suroviny ak na vás nikto nebude útočiť, čo pravdepodobne nebude, pretože budete patriť medzi najsilnejších hráčov v okolí. Zatiaľ nebudujte žiadných vojakov.Ak by na vás niekto zaútočil, postavte niekoľko kopijníkov a opevnenie. Vylepšujte budovy kým nedosiahnete to, čo je na nasledujúcom zozname. Začnite surovinami, hlavnou budovou a skladmi. Potom vylepšujte sedliacky dvor, kasárne, opevnenie a trhovisko. Hlavná budova (Stupeň 5) Kasárne (Stupeň 1) Nádvorie (Stupeň 1) Trhovisko (Stupeň 1) Drevorubač (Stupeň 17) Lom na hlinu (Stupeň 17) Železná baňa (Stupeň 17) Sedliacky dvor (Stupeň 4) Skladisko (Stupeň 14) Skrýša (Stupeň 4) Opevnenie (Stupeň 5) 500-600 Budujú: V tejto časti body rastú pomalšie. Zamerajte sa na obranu. Nasledujúce poradie výstavby je ideálne: 1) Vylepšite kasárne na stupeň 5, sedliacky dvor na 6. 2) Vybudujte kováčsku 3) Vyskúmajte meč. 4a) postavte 400 šermiarov a 400 kopijníkov. 4b) medzitým, čo sa vám bude dediny zapĺňať vojskom viac a viac, vylepšujte kasárne na stupeň 10 a párkrát vylepšite i sedliacky dvor. Hlavná budova (Stupeň 5) Kasárne (Stupeň 10) Kováčska dielňa (Stupeň 1) Nádvorie (Stupeň 1) Trhovisko (Stupeň 1) Drevorubač (Stupeň 17) Lom na hlinu (Stupeň 17) Železná baňa (Stupeň 17) Sedliacky dvor (Stupeň 11) Skladisko (Stupeň 14) Skrýša (Stupeň 4) Opevnenie (Stupeň 5) 600-1000 bodov: Práve teraz nastáva ten pravý čas, aby ste začali rabovať cudzie dediny. To najlepšie, čo k tomu môžete použiť je ľahká jazda. Stavajte v nasledujúcom poradí: 1) Hlinu a drevo na stupeň 20 2) Železo a skladisko na stupeň 18 3). (Mali by ste mať našetrené nejaké železo.) 4) Vylepšite hlavnú budovu na stupeň 10, potom kováčsku na stupeň 5. 5) Vybudujte stajňa na stupeň 3. 6) Vyskúmajte špehov a ľahkú jazdu 7) Postavte 100 špehov a začnite špehovať dediny okolo vás. Posielajte maximálne 3 skupiny naraz, každú s 20 špehmi, takže vám zostane 40 špehov doma. Niekde si zapíšte názvy dedín, ktoré nemajú žiadnu alebo len veľmi malú armádu. 8) Postavte 35 ľahkej jazdy. Začnite s celou jazdou postupne útočiť na všetky dediny, ktoré ste si poznačili 9a) Zo surovín, ktoré ukradnete, stavajte ďalšiu jazdu 9b) Zo surovín, ktoré vyťažíte, vylepšite opevnenie na stupeň 15. Až budete mať 1000 bodov, mala by vaša dedina vyzerať nejak takto: Hlavná budova (Stupeň 10) Kasárne (Stupeň 10) Stajne (Stupeň 3) Kováčska dielňa (Stupeň 5) Nádvorie (Stupeň 1) Trhovisko (Stupeň 1) Drevorubač (Stupeň 20) lom na hlinu (Stupeň 20) Železná baňa (Stupeň 18) Sedliacky dvor (Stupeň 16) Skladisko (Stupeň 18) Skrýša (Stupeň 4) Opevnenie (Stupeň 15) 1000-2000 bodov: V tomto štádiu sa pripravíme na bojovanie. Vybudujeme naše zdroje na takú úroveň, aby sme mali stabilný príjem. Poradie je nasledovné: 1) Hlavná budova na stupeň 20 2) Trhovisko na stupeň 10 3) Drevo a hlina na stupeň 24 4) Železo na stupeň 22 5) Uistite sa, že ku koncu budete mať okolo 1400 šermiarov a 1400 kopijníkov. Najlepšie je začať stavať najprv kopijníkov, tým si našetríte nejaké to železo pre šermiarov. 6) Tiež sa uistite, že máte okolo 500 špehov Pri 2000 bodoch, bude vaša dedina vyzerať asi takto: Hlavná budova (Stupeň 20) Kasárne (Stupeň 10) Stajne (Stupeň 3) Kováčska dielňa (Stupeň 5) Nádvorie (Stupeň 1) Trhovisko (Stupeň 10) Drevorubač (Stupeň 24) Lom na hlinu (Stupeň 24) Železná baňa (Stupeň 22) Sedliacky dvor (Stupeň 22) Skladisko (Stupeň 18) Skrýša (Stupeň 4) Opevnenie (Stupeň 15) 2000-3000 bodov: Toto je konečné vývojové štádium vašej dediny. Najdôležitejšou vecou je stavať kováčsku. 1) Vylepšite železo na stupeň 24 2a) Vyskúmajte sekerníkov 2b) Vylepšite skladisko na stupeň 20 3a) Začnite stavať sekerníkov, 500 minimálne 3b) Vylepšite kováčsku na stupeň 20. 4) Uistite sa, že máte aspoň 350 ľahkej jazdy 5) Uistite sa, že máte aspoň 750 špehov 6) Doverbujte aspoň 2000 šermiarov a 2000 kopijníkov.Hlavná budova (Stupeň 20) Kasárne (Stupeň 10) Stajne (Stupeň 10) Kováčska dielňa (Stupeň 20) Nádvorie (Stupeň 1) Trhovisko (Stupeň 12) Drevorubač (Stupeň 24) Lom na hlinu (Stupeň 24) Železná baňa (Stupeň 24) Sedliacky dvor (Stupeň 22) Skladisko (Stupeň 20) Skrýša (Stupeň 4) Opevnenie (Stupeň 15 ) Tento návod je samozrejme potrebné prispôsobovať vašej situácii - napríklad, keď ste pod útokom, určite pre vás bude dobré stavať viac obrany, atď .. Niekoľko poznámok: 1. najväčšia chyba, ktorú robí veľa ľudí je, že vylepšujú kasárne, kováčsku dielňu, atď. aj medzitým, čo ešte len vylepšujú ťaženie. Toto je obrovské plytvanie, tak to nerobte! Okrem sedliackeho dvora a skladiska, ktoré vylepšovať potrebujete, jednoducho ignorujte zbytočné stavania. (Trebárs skrýšu nemusíte vylepšovať, kým na vás niekto nezaútočí.) A naozaj nepotrebujete baranidlá a katapulty, kým sa nerozhodnete postaviť panský dvor a vziať si druhú dedinku, kde je potreba zničiť opevnenie. Stavanie dielňe a 10 baranidiel plus 10 katapulty vás odhodí o veľa miest za vášho suseda, ktorý sa sústredí len na suroviny. 2. ďalšie bežná chyba je, že ľudia sa púšťa do boja s protihráčmi, ktorí sú aktívny. Ignorujte ich, vyberte si slabého a neaktívneho. A ak vaše farmy rabuje aj niekto iný, nič sa nedeje. Rozdeľte vašu ľahkú jazdu a farmujte kedykoľvek dostanete možnosť sa prihlásiť k hre. Menšie zhrnutie na záver: Ak sa nedostanete do väčších ťažkostí (nikto sa vás nesnaží nakopať do zadku a nie sú žiadne veľké bitky), mal by váš vývoj postupovať asi takto: Posilňujte ťažbu surovín. Začni rabovať s kopijníkmi, posilňujte ťažbu surovín, postavte kavalériu a začnite verbovať mäšitú obrovskú armádu kavalérie. Začnite rabovať o sto šesť, posilňujte ťažbu surovín, až dosiahnete rozhodujúceho bodu, postavte sedlický dvor (okrem toho aj dielňu). V tejto chvíli budete mať nadbytok surovín. Cieľom tejto stratégie je, že v túto chvíľu začnete stavať armádu ako keby ste sa zbláznili! Vybudovať armádu zaberie čas, veľa času. Ak v tejto chvíli vaše kasárne / stajne / dielňa nepracujú ako švajčiarske hodinky, robíte niečo zle! A nakoniec: vylepšujte kasárne. Vo všetkých vašich dedinách potrebujete kasárne aspoň na stupni 20, pretože rýchlosť stavby vojská je najväčšia brzda. Dve podstatné informácie 1) S vojskem, ktoré vam niekto pošle na podporu nemôžete útočiť, slúži iba k obrane! 2) rabujte opustenej dediny vedľa vás, produkcia surovín tam stále beží na plné obrátky takže tam vždy raz za čas vyšlete jednotky, uvidite s akymi darčeky sa vám vráti :) Funkcie jednotlivých jednotiek:
Útočné jednotky Sekerník - vymlátia pekne pechoty, hlavne kopijníkov, nutné vyskúšat :) Špeh - posiela do každého dôležitejšieho útoku aby zistil počet jednotiek, počet surovín, úrovne budov ... Zničí ho len súperovi špehovia ... posiela sa ako prvý útok aby sa zistila sila odporcu bez ďaľších jednotiek, pre menšie straty odporúčam postaviť aspoń 1000 Ľahká jazda - nejlepšia útočná jednotka rýchlosť, silá, veľká nosnosť ukradnutých surovín,ale umiera pri obrane zloženej z kopijníkov.Kopijníci sú naopak výborní proti ĽJ. Lukostrelec na koni - nejlepšia kombinácia s ľahkou kavalériu zničí kopijníkov a ľahka potom znič zvyšok.Baranidlo - aspoň 50 posielat v prvých útokoch zo zámerom zničiť opevnenie=obranný bonus. Katapulty - vhodné skôr pre utoky do diaľky a proti silným hráčom ničí akékoľvek budovy.Cieľ sa určuje pri vyslaní útok.Vetšinou sa útočí na Gazdovský dvor aby súper nemohol stavaťvojakov vďaka nedostatku obyvateľov, potom na sochu, opevnenie, aj na trhovisko sa hodí, ale bacha katapult utočí ako posledný, preto katapulty posielajte v poslednych útokoch :)...
Obranné jednotky: Kopijník - hlavne proti ľahkej jazdy, aj ťažkej.Šermiar - proti lukostrelcom a sekerníkom (vetšinou sa utočí s ľahkou jazdou,preto treba mať viac kopijníkov) Lukostrelec - dobrý proti všetkým jednotkám okrem lukostrelcov na koňoch. Špeh - zabranuje nepriateľskými špehuje zistiť informácie o počte jednotiek , surovín, urovniach budov.Paladin - len jeden pre každého hráča pomaha pri posielaní kontaktov pomocných jednotiek do ďaľších dedín tým ,že zrýchli ich pochod (aj najpomalší šľachtic-rýchlosť 35 ma rýchlosť 10) - plati iba pri PODPORE!!! Ťažká jazda - rýchla jednotka určená ako pre obranu tak pre útok,ale stojí moc surovín a veľa hráčov hovorí, že sa neoplatí, môj názor je, že sa vyplatí - (stojí moc železa, ale to sa pekne meni na trhoviskách :)). Kopijník-toto je obranný typ jednotky. Jeho hlavná obrana je proti jazde. Čo to znamená? Kopijník by mal byť používaný pre útok na šedé dediny. Ale neskôr by mal zostávať vo vašej dedine na obranu proti jazde. Má slabú obranu proti všetkému, čo nie je jazda. Preto by mal byť podporovaný šermiari. Šermiar: Je vhodný, keď nikto nemá kavalériu, tak potom je perfektný do obrany. Bohužiaľ si vezme veľa železa. Nič menej ako ste pravdepodobne spozorovali, nič iné sa nedá robiť. Šermiari sú brilantní obrancovia a to je ich primárna úloha. Môžu byť užívané pre podporu veľkého útoku, ale všeobecne by mali byť umiestnení v dedine pre obranu. Sekerník-toto je vaša útočná jednotka. V obranne sú bezcenní. Unesú oveľa menej surovín než ostatné jednotky pechoty. Špehovia-slúžia na vyšpehovanie nepriateľa.Koľko má jednotiek doma, vonku, koľko surovín a aké má budovy. Tiež slúži na odrazenie špehov nepriateľa, ktoré by prípadne poslal k vám. Nikdy neútočte naslepo a radšej pošlite najskôr špehov a potom si vypočítajte, podľa zistených informácií, v simulátore(nájdete ho v Nádvorí), aby váš útok vyšiel. Ľahká jazda môže niesť najviac koristi a je užitočná aj proti sekerníkom-používa sa predovšetkým pre rýchly útok. Ťažká kavaléria je kombinácia sekerník, šermiarov a kopijníkov. Ale ťažká jazda nie je až tak úžasná (hlavne kým máte 1-2 dediny). Pozrime sa na nejaký výpočet, prečo sa ťažká jazda / ďalej len ŤJ -neoplatí (budeme ignorovať čas a suroviny). 1 jednotka ŤJ si vezme 6 populácie. Kým pechota vždy len 1 jednotka = 1 populácia. Keby sme mali deliť všetky štatistiky ŤJ-6 tak nám vyjde: 25 útok v porovnaní so 40 u sekerníka, 33 obrana proti pechote ,oproti 50 u šermiara a 13 obranyy proti jazde oproti 45 u kopijníka. Obrátene môžete násobiť akúkoľvek z týchto peších jednotiek 6 a potom uvidíte, že sú ďaleko lepšie ako nejaká ŤJ. :D Samozrejme problém je v tom, že musíte regrutovať niekoľko jednotiek rôzneho druhu. Nesmiem zabudnúť, že keď útočíte kavalériou, tak utrpíte viac strát.Keď má protivník na obranu kopijníkov. Ak by vaši špehovia zistili, že má protivník iba šermiarov, tak určite využite jazdu. Baranidla: Síce sú drahé, ale skutočne hodnotná jednotka pre zničenie opevnenia.Opevnenie na vysokej úrovní je pre každého útočníka čiernou morou. Baranidla sú cestou z tejto mory. Vy ako útočník máte výhodu si vypočítať, či ste schopní preraziť obranu-obranca taký luxus nemá. Baranidla sú ohromná podpora k vašim sekerníkom (respektíve útočným jednotkám) a samozrejme zničením opevnenia redukujú vaše straty. Katapulty-tiež výborná vec. Slúži na ničenie nepriateľských budov. Je dobré ničiť farmu (aby si nemohol stavať ďalšie jednotky, kasárne (k spomaleniu nepriatelovi produkcie jednotiek) alebo sa dajú použiť aj na ničenie opevnenia. Simulátor Keď kliknete na Nádvorí vo vašej dedine, tak je to vľavo pod obrázkom. Toto nie je vojenská jednotka alebo budova, ale slúži k výpočtom, či ak ste schopní preraziť nepriateľovu obranu.Nepodceňujte používanie simulátoru!!!
ĽAHKÝ NÁVOD PRE HRÁČOV,KTORÍ SI NEVEDIA STAVAŤ CIEĽ...Cieľ jedna (menej ako 1000 bodov) 10.úroveň opevnenia, mať vyskúmaný šermiarov, a špehov a mať cca 300 kopijníkov, 300 šermiarov a 150 špehov. Farmáriť zo začiatku je risk. Sústreďte sa na obranu. Cieľ dva (1000 bodov) 20.úroveň opevnenia, vyskúmať lukostrelcov, 750 kopijníkov, 750 šermiarov, 200 lukostrelcov a 400 špehov-toto je minimálna obranný obrys pre dedinu s 1000 bodmi. Akonáhle máte toto všetko, tak sa môžete vrhnúť na budovanie ťažieb. Cieľ tri (1500-2000 bodov) 1500-2000 kopijníkov, 1500-2000 šermiarov, nejaké lukostrelcov, 750-1000 špehov. Cieľ štyri (2000-3000 bodov) 2500 + kopijníkov, 2500 + šermiarov, opäť kto chce tak aj lukostrelcov a 1000 + špehov. Toto je príprava pre obsadenie ďalšie dediny. Cieľ päť (4000 + bodov) 3000 kopijníkov, 3000 šermiarov a 1000 + špehov. A teraz sa vrhnúť na budovanie útočných jednotiek (sekerníkov a prípadne ľahkej jazdy).Teraz ste pripravení ubrániť svoju dedinu a začať stavať budovy potrebné pre ďaľšie rozvíjanie vášho impéria :). Vytvorenie vlastného šľachtica: Je potrebné postaviť 20. úroveň Hlavná budova, 20. úroveň kováreň a 10. trh. Výber cieľa je tu niekoľko vecí, nad ktorými sa treba zamyslieť: 1) ako ďaleko je váš cieľ, ako silný je váš cieľ, je váš cieľ v kmeni (nikdy neútočte na člena kmeňa, ibaže by ste dostali povolenie od vedenia kmeňa, okrem kmeňov, ktoré sú vo vojne s nami) 2) Našli ste obeť? :D Tak najskôr pošlite špehov. Vypočítajte si v simulátore hrubý výsledok a potom útočte. 3) Mali by ste vedieť, že každá dedina má oddanosť 100%-šľachtic zoberie nepriateľovi 20-35% oddanosti. Ak toto číslo klesne na 0 a menej, potom je dedina vaša, vaše útočiace jednotky zostanú v dedine, pokiaľ ich je nestiahnete späť. Každú hodinu pribudne dedinu 1 bod oddanosti(za predpokladu,že rýchlosť sveta je 1). 4) Povedzme, že máte 1 šľachtica, a že chcete zaútočiť na niekoho, kto má niečo cez 10 hodín od vás, tak je to pre vás veľmi ďaleko. Šľachtic napadne dedine a zoberie ju nejakú oddanosť, ale potom ho čaká 10 hodín cesta späť (to pribudne dedinu 10% oddanosti), potom 10 hodín bude musieť ísť tam (+ ďalších 10% oddanosti pribudne) a to nepočítame čas, ktorý stratíte, než ho pošlite znova (budete napríklad v škole, práci, spánok atď). To je dôvod. Prečo si hľadať dedinky bližšie k vám. :)
Dúfam,že Vás som niečo naučil a prajem prájemné hranie.
By Zatkus
Komentáre
Prehľad komentárov
https://genericviagragog.com generic viagra cost
Blood Power : Blood press plot
(ASMOOGSWAP, 7. 10. 2018 23:44)
Torsion bras de quelqu'un est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur determination pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque culture votre manque de sensibilite bat, il pompe le sang a tous egards vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/achat-cialis-avis/
Blood Urge - Taylor & Francis Online
(Ainathineakics, 23. 7. 2018 7:22)
Poids est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre determination bat, il pompe le sang par de vos arteres a la reste de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/ou-acheter-cialis-generique-en-france/
lepsie
(FNTM, 6. 9. 2016 22:48)
http://vselico-blog.blogspot.sk/2011/02/ako-hrat-divoke-kmene.html
Tu to máte prehladnejšie
hi er ls
(canadian viagra, 26. 2. 2021 17:42)