Suplovanie 9.3.2020
2. VH – 4.A + 3.VH – 4.B
Cieľ hodiny: Precvičiť si prítomný čas priebehový na prekladovom cvičení.
Na tabuľu napísať (alebo premietnuť na stenu) nasledovné vety:
1 |
Jana a Alica zbierajú kvety. |
2 |
Ja teraz nekreslím obrázky. |
3 |
Mária má na sebe červené tričko. |
4 |
Píšeš o našej škole? (o = about) |
5 |
Nie, píšem o futbale. |
6 |
My teraz jeme tvoje koláče. |
7 |
Peter si spieva anglickú pesničku. |
8 |
Svieti slnko a my sme v parku. |
9 |
Patrícia a Anna práve jazdia na koňoch. |
10 |
Lucas číta novú knihu. |
11 |
Práve idem do školy. |
12 |
Čo to robíš? |
13 |
Deti sa hrajú v záhrade. |
14 |
Chlapci hrajú futbal a dievčatá sedia na lavičke. (on the bench) |
15 |
Bábätko už spí v posteli. |
16 |
Počúvate? |
4. VH – 8.A
Cieľ hodiny: Zoznámiť sa s príbehom „Customer“ - osvojiť si slovnú zásobu.
Uč. str. 50, žiaci si prečítajú príbeh, možno pustiť aj nahrávku.
Pracovná plocha ►Angličtina ►Nahrávky ►Project 4B ►Track 38 .
Následne žiaci do zošita vypracujú prekladové cvičenie.
1 |
Pri tamtom stole čaká zákazník. |
2 |
Nečakal som, že ťa tu stretnem. |
3 |
Dobre sa ti tu pracovalo? |
4 |
Dávaj pozor! |
5 |
Takmer ti spadla šálka aj tanierik. |
6 |
Ja sám som nevidel veľa zápasov. |
7 |
Nemohla som si ich dovoliť. |
8 |
Pozdrav odo mňa rodičov. |
9 |
Ja som vedela, že je to chyba. |
10 |
Celé je to Lukášova chyba. |
Do zošita sa vypracuje aj cvičenie 50/2 – na otázky treba odpovedať celou vetou. (Ak sa nestihne, možno zadať ako DÚ.)
Naučiť sa do budúcej hodiny: Vety z príbehu „The customer“. Bude sa skúšať pri tabuli. Skúšanie môže prebehnúť systémom „ping-pong“ aj systémom „tlmočník“.